Minun mielestä jotenkin "ÄLLÖTTÄVÄÄ" !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annette-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ei ihan noudateta noita K juttuja. Esim. pienitalo preerialla on k-18. Ja mistä syystä, ihan tyhmästä... Lapset meillä tietää, että pelit joissa on verta on ehdottomasti kielletty. Tosin 6v. joitakin autopelejä, vaikka suositusten mukaan ei saisi. Tosin pelit olen itse ensin katsonut läpi.

Itse olen ala-aste ikäisenä katsonut kauriinmetsästäjät ja valuvat kuolemat. Pahempia traumoje ei ole. Tärkeää on kuitenkin se turvallinen koti ja välittäminen.

Vanhemmat yleensä tietää mitä voi lapsilleen näyttää ja mitä pelejä pelata. Nuo ikä suositukset on paljon kiinni lapsesta ja koti oloista.

Ohhoh, löytyipä vanha topikki :D. Mun lapset ei edelleenkään pelaa k18 pelejä! Mutta ehdoton en ole muitten perheitten kohdalla, enkä tuomitse. Vieläkö tää pysyis asiallisena, vaiko joko tulee hörhöt pilamaan;)

Tiedän tyttöihmisen, joka katsoi kielettyjä elokuvia ja pelas väkivaltaisia pelejä ja vieläpä kuunteli heviä!
Menetetty tapaus :(
Tällä hetkellä on 23vuotta ja nyt jo saanut ylinopeussakot! Varppii GTA:n pelien syytä!
Ei mene enää kauaa, kun potkii mummoja kumoon :/
Ite oon kuunnellu black metallii ja death metallii jostain 6 vuotiaasta asti, ja yleensä sanotukset on saatananpalvonnasta, murhaamisesta, ja muusta kivasta, ja oon pelannu väkivaltasii pelejä ja kattonu leffoja ihan pienestä, eikä mulla oo mitään vikaa päässä. KOSKA NE EI VAIKUTA MITÄÄN IHMISIIN! Tai jos vaikuttaa, ni on jo aluks sekopää, jos ei tajuu mikä on totta ja mikä ei, mikä on hyväksyttävää ja mikä ei, mikä on huumorilla tehtyy ja mikä tosissaan... Omasta mielestä siinä vaiheessa jos lapsi rupee väkivaltaseks jonku leffan kattomisen jälkeen, ni kannattaa ottaa yhteyttä psykiatriin jo siinä vaiheessa...

Mun lapset ei katso edes muumeja, kun pikkumyy on aika ilkee ja paha suustaan. Ainoa mitä saa katsoa, on pysäytettyjä kuvia, onkohan stillkuvia. Otettu esim. kuva jostain kauniista kukasta. Juniorkanavallahan niitä tulee.
Ne on muka tarkoitettu vauvaikäisille, mutta kyl ne soveltuu myös 12vuotiaille!!
Tuleepahan ainakin rauhaarakastavia aikuisia :)
Musiikkina meillä on operettimusiikit. Laulunsanat on järkiään joka kappaleessa sopimattomia.
Monissa annetaan ymmärtää jotain seksuaalisuutta, tai puututaan epäkohtiin elämänasioissa.
Ottakaa oppia, niin maailma pelastuu!
...ooksä tosissas?

En sit tiiä vaikuttaakse siihen se et en oo kokonaan ihminen.

Minua ihnottaa nuo animaatio paskat, mitä telkusta tulee lapsille. Kakkoselta tulee paljon lempeämpiä lastenohjelmia, ja ihanaa kun ovat eemeliä taas sunnuntaisin alkaneet näyttämään. Siis ennen oli paljon ihanempia nuo lasten ohjelmat, nykyään yhtä animaatio häsläpäslää... menee lapsikin sekaisin.

TV7 lastenohjelmia meillä katsotaan.

TV7 - Kun sisältö ratkaisee