Aiemmin täälläki kitisin ko tuo vaavi syödessään puristellee toisella käjellä minun tissit mustiksi, eikä mikkään tehonnu, ei auttanu minikokonen pehmonen tyyny kätöseen, ei käden siirtäminen, ei kädestä kiinni ottaminen ja jopa jos oli tissin päällä paitaa se neito kaiveli paljaan ihon esille että sai rutistella.
Noh, eilen sitte (jostaki syystä jota en kummemmin nyt erittele ) imetin kahen päivän tauon jälkeen, pikkutirppa piti kätöset visusti kurissa. Katto pallosilmin ja ahmi ko viimistä päivää, toisen käden sormet oli sillain jännästi toisen nyrkin sisällä ja siinä ne pysy. Ja sen jälkeen jokanen kerta ko olen imettäny on pitäny kädet niin.
Selvästi se niitä sormiansa puristellee silti ja kätöset ihan syyhyää että sais tarttua johonki mut kurissa on pysyny.
Minun tissit ehkä vielä muuttuu normaalin väriseksi :saint:
Noh, eilen sitte (jostaki syystä jota en kummemmin nyt erittele ) imetin kahen päivän tauon jälkeen, pikkutirppa piti kätöset visusti kurissa. Katto pallosilmin ja ahmi ko viimistä päivää, toisen käden sormet oli sillain jännästi toisen nyrkin sisällä ja siinä ne pysy. Ja sen jälkeen jokanen kerta ko olen imettäny on pitäny kädet niin.
Minun tissit ehkä vielä muuttuu normaalin väriseksi :saint: