Minun treffit onnistuivat:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut

Vieras
Kerroin silloin taannoin että olen menossa treffeille miehen kanssa joka tuli 400km päästä minua tapamaan.
Oltiin reilu viikko soiteltu ja tekstailtu ja luoja että minä jännitin sitä iltaa.
Se tunne kun odotin häntä linja-autoasemalla oli jotain niin piinaavaa.
Kun hän laskeutua siitä bussista ulos ja katseemmekohtasivat,maailma pysähtyi ympäriltämme hetkeksi,siinä olimmevai mekaksi.:)
Se vaanheti kertakaikkiaan natsas ja nyt ollaan kohta 2kk seurusteltu ja ollaan nähty parin viikon välein.
Vaikkakin välillä tämä kaukosuhde ei tunnu niin kivalta,mutta rakastan miestäni niin paljon että kyllä kestän tämän kaiken.
Miten,onko muilla ollut kaukosuhteita ja miten kestivät?

Tuo on sitä huuma-aikaa..odota vaan niin kyllä kaikki tulee muuttumaan. Jos minä joskus vielä eroaisin miehestäni, niin mulle kyllä sopis tuollainen kaukosuhde. Ikinä en enää ottaisi miestä saman katon alle asumaan :).

[QUOTE="Joo";25073056]Tuo on sitä huuma-aikaa..odota vaan niin kyllä kaikki tulee muuttumaan. Jos minä joskus vielä eroaisin miehestäni, niin mulle kyllä sopis tuollainen kaukosuhde. Ikinä en enää ottaisi miestä saman katon alle asumaan :).[/QUOTE]

Herran tähden,kyllä minä ainakin haluan joskussaman katon alle asumaan,en mä loputtomiin jaksais tämmöistä suhdetta.
Sehän tässä on idea että löytää sen elämänkumppanin,ainakin mulla:)

Voi olla mut voi myös olla että suhde ei toimikaan sitten jos muutetaan vaikka tässä vaiheessa asumaan yhdessä kun ei oikeasti tunneta ollenkaan ja on ihan liian suuret odotukset.

eihän ap ole tässä vaiheessa sanonutkaan muuttavansa yhteen..me oltiin tapailtu mieheni kanssa jotain 5 kk,kun muutettiin yhteen ja edelleen ollaan onnellisesti yhdessä,eikä meillä kyllä mitään suuria odotuksia ollut,johtuneeko siitä ettei oltu teini-iässä enää..

eihän ap ole tässä vaiheessa sanonutkaan muuttavansa yhteen..me oltiin tapailtu mieheni kanssa jotain 5 kk,kun muutettiin yhteen ja edelleen ollaan onnellisesti yhdessä,eikä meillä kyllä mitään suuria odotuksia ollut,johtuneeko siitä ettei oltu teini-iässä enää..

Me halutaan edetä todella rauhallisesti pitämättä minkäänlaista kiirettä ja yhteen ei olla todellakaan muuttamassa aikoihin,ei pitkiin aikoihin.
Sitten jos homma tomii ja sitä rataa niin sitten vasta,mutta siihen on pitkä matka vielä.
Ja ei olla enään mitään teinejä,kohta 4o vuotiaita:)
Halutaan tutustua aivan kaikessa rauhassa jne...

Yhteistyössä