minun työ,miehen lomautus ja lasten hoito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "heppuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"heppuli"

Vieras
siis mua ottaa niin aivoon ettei kukaan tajuakkaan!tilanne tämä: mä meen töihin reilu vko pääst(ekat 2kk harjottelua mist saan 180€/kk)mies lomautettuna kotona ainakin toukokuuhun asti...no meillä isompi eskarissa 12-16,pienempi kerhossa ti ja pe 13-16 nyt ukko totes et hän ei ala tota pienempää hoitaa(ikää 3v6kk)ku on nii villi jne elikkä mun pitäis se siis laittaa päiväkotiin sen takia ku sen isä ei viitti hoitaa...siis kyl mul kiehuu niin et mä puren hammasta etten mee latelee törkeyksiä tolle =( voiko tollast ukkoa edes olla??en oo minäkää koko 6v aikana vaatinu et noi lapset o laitettava päiväkotii sen takia etten viitti hoitaa!!ja ku esikoisen kyl hoitaa ihan mielellään ku kesäks mä mietein paikkaa/sukulaista tmv ketä olis noitten kans ni totes et kyl mä esikoisen otan vaik töihi mukaa juu paljon lohduttaa prkl

no en edes kuvittele et maksais ja mä joudun työajatki sumpimaa muutenki linja-auto aikataulujen mukaan eli mulle jää n.5min aikaa kävellä pysäkiltä töihin ja viedä viel poika siin välis tarhaa ku mieshän ei sitä sinne vie =( mul menee kk jo yli 50€ linkka korttii+pojan hoitomaksut ja jos se nyt kerkii ens viikol olee 2krt kerhos ni joudun maksaa viel loppu keväänki vaikkei siel olis!

[QUOTE="eee";22837424]Kaikennäkösten miesten kanssa sitä naiset lapsia tekeekin![/QUOTE]

Kerropa mistä tuollaisenkin tilanteen olisi pystynyt arvaamaan siinä vaiheessa, kun niitä lapsia ruvettiin tekemään.

Sanot miehelle kylmän rauhallisesti että hän sit hommaa sen hoitopaikan ja maksaa sen jos ei suostu kotona hoitamaan!!! Ja pistät ukkos viemään mukulan sinne kerhoon nyt kun kotona lorvii ettei sun tarvi persus vaahdossa juosta että ehdit töihin! Voi vitura, mä en tod. suostuisi tuollaisen laiskan miekkosen kanssa edes neuvottelemaan vaan sanoisin et juttu on tämä, sinä oot kotona joten sinä hoidat lapsen PISTE!

no olin elokuussa kurssilla viikon ja miehen oli tarkotus viedä toi poika sillonki kerhoon vaan ajoivat sinne,mut ei saanu sitä sinne jäämään et juu en edes oleta et sais sitä sinne nytkää jäämään...mä kun olen ne aina sinne vieny ja hoitanu kaiken muunkin ja toi mies ei kuopuksen kans o pahemmi edes yrittäny mitää välejä luoda ja täten ei myöskään saa siihen mitään otetta =( nyt olis vaa korkee aika ruveta tuntee toinenki lapsensa vaan kun ei herraa kiinnosta =((

[QUOTE="heppuli";22837451]no en edes kuvittele et maksais ja mä joudun työajatki sumpimaa muutenki linja-auto aikataulujen mukaan eli mulle jää n.5min aikaa kävellä pysäkiltä töihin ja viedä viel poika siin välis tarhaa ku mieshän ei sitä sinne vie =( mul menee kk jo yli 50€ linkka korttii+pojan hoitomaksut ja jos se nyt kerkii ens viikol olee 2krt kerhos ni joudun maksaa viel loppu keväänki vaikkei siel olis![/QUOTE]

Miksi suostut tuollaiseen? Kyllä miehen pitää pystyä hoitamaan lapsensa ja osallistumaan kodinhoitoon JA lastenhoitoon. Ottaa vastuuta! Mitä teet miehellä joka ei mihinkään osallistu, ei ota mitään vastuuta mistään. Edes omista lapsistaan? Sekö vaan hengailee siellä teidän seurana? Onko miehelläsi jotain muita niin hyviä puolia, että jaksaisit pidemmän päälle katsella tuota laistamista? Kannattaa laittaa kova kovaa vastaan ja vaatia miestä kasvattamaan munat. Olemaan MIES ei pieni poika joka ei nyt vaan haluaa tai voi...

Siis mulla keittäis yli niin totaalisesti jos mun mies kohtelis meidän lapsia epätasa-arvoisesti!!

Saati sitten jos siihen liitettäisiin vielä laiskuus, vastuustalaistaminen (myös taloudellisesti) ja kertakaikkinen typeryys..

juu kyllä ihan yhdessä suunniteltiin ja haluttiin kuopusta(tais vaan olla miehelle pettymys ku ei tullu tyttöä ku sitä jo esikoisesta odotti)!!onhan toi pienempi sellanen vilkas ja kovaääninen tapaus ku taas isompi rauhallinen ja itsekseen viihtyvä,mut en käsitä minäkään(nyt on jo anoppiki ottanu asiakseen tän et pienempi päiväkotiin)ja äsken räjähdin ukolle totaalisesti ja ilmotin et en todellakaan laita päiväkotiin et kärsikööt!hiljasta on ja huomenna paasaa anoppi miten toi ukko ei jaksa ja plaa plaa plaa....

Yhteistyössä