Minun vikani kun en osannut lukea miehen ajatuksia?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihainen

Vieras
Mieheni kertoi ottaneensa töistä vapaata, jotta voisimme yhdessä käydä hänen vanhempiensa luona toisella paikkakunnalla. Nyt sitten tuli ilmi, että hän onkin suunnitellut menevänsä metsälle! Siis minä istuisin anopin kanssa koko päivän ja paimentaisin lapsia sillä aikaa kun herra harrastaa :o Ei tule kauppoja :kieh:
Nyt kuulema minä vihaan ja vastustan hänen harrastuksiaan ym kun kyse on vain siitä, että mielestäni parisuhteessa elävien on keskusteltava eikä olettaa toisen lukevan ajatuksia. Vika on miehen mielestä minussa, hänhän vain unohti mainita noista suunnitelmista...

Innolla odotin viikonloppua rankan viikon jälkeen ja nyt jo sota päällä :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko se sitten kauhea asia jos miehesi mettälle menee? vai oliko hänen tarkoitus viipyä siellä koko vk-loppu?

Käsitin, että lähdemme anoppilaan kyläilemään perheenä. Ainoa yhteinen vapaapäivä koko viikolla ja sen istuisin anopin kanssa... Anopin kanssa on ihan hyvät välit, ei sillä mutta kun toisiaan luulin että viettäisimme aikaa yhdessä perheenä. Mieluummin jään lasten kanssa kotiin.

Jos miehesi oli ajatellut asian niin, että sulla on anopista seuraa ja lastenhoitoapua kun hän on metsällä, eli rentoutusta sullekin? Ja pääsette valmiiseen ruokapöytäänkin... toki ymmärrän ketutuksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Jos miehesi oli ajatellut asian niin, että sulla on anopista seuraa ja lastenhoitoapua kun hän on metsällä, eli rentoutusta sullekin? Ja pääsette valmiiseen ruokapöytäänkin... toki ymmärrän ketutuksen.

Mies oli ajatellut, että "mikäs minun on siellä ollessa" ja että kun hänen kaverinsakin pääsee samana päivänä metsälle mukaan... Ja anopin kokkaustaito on ihan onneton (mies myöntää sen) joten ei ole ainakaan ajatellut, että saisimme nauttia valmiin pöydän antimista :whistle:

Niin ja siis eniten ketuttaa tuo, ettei yhtään voinut kertoa suunnitelmistaan!! En minäkään voi suunnitella menoja ym ihan tosta vaan ja olettaa että aikataulu käy miehelle.

anna miehesi mennä nyt kaverinsa kanssa metsälle ku kerta pääsevat samaan aikaan. Järjestäkää itsellenne kahdenkeskinen aika kotona ollessanne. Eli lapsille hoitaja ja sit kahdestaan johonkin. Minä ainakin ymmärrän miestäsi!

Alkuperäinen kirjoittaja verpil:
anna miehesi mennä nyt kaverinsa kanssa metsälle ku kerta pääsevat samaan aikaan. Järjestäkää itsellenne kahdenkeskinen aika kotona ollessanne. Eli lapsille hoitaja ja sit kahdestaan johonkin. Minä ainakin ymmärrän miestäsi!

Eipä oikein onnistu :(

Mäkin ymmärrän. Eikä se päivä nyt niin kauhean pitkä ole, varsinkin, jos sulla on hyvät välit anoppisikin kanssa. Pimeä tulee aikaisin, ei ne mettässä voi kovin myöhälle olla.
Voithan ehdottaa miehelle kompromissiä; sä lähdet mukaan anoppilaan, jos mies lupaa tulla tiettyyn kellonaikaan mennessä metsästä pois!
Kun asennoidut oikein, niin päivästä voi tulla oikein hyvä!
Tietenkin miehen olis pitäny muistaa kertoa, mutta sattuuhan sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Eipä oikein onnistu :(

No tässähän se kompromissi on! Mies saa mennä metsälle, jos saa äitinsä illalla lastenhoitajaksi.
Sä olet päivän lasten ja anopin kanssa, mies metsällä. Kun mies tulee, lähdette kahdestaan viihteelle ja anoppi onlasten kanssa! ??????
Ehdotus.

Alkuperäinen kirjoittaja mii-mustana:
No tässähän se kompromissi on! Mies saa mennä metsälle, jos saa äitinsä illalla lastenhoitajaksi.
Sä olet päivän lasten ja anopin kanssa, mies metsällä. Kun mies tulee, lähdette kahdestaan viihteelle ja anoppi onlasten kanssa! ??????
Ehdotus.

Anopista ei ole lastenvahdiksi (ei ole koskaan suostunut) ja asuu toisella paikkakunnalla.

Meillä on ihan hiljaista, mies ei puhu enkä minäkään kysele. Olkoot. En tiedä yhtään mitä huomenna meinaa tehdä, mutta raivostuttaa lasten takia jotka eivät ole koko viikolla oikeastaan nähneet isäänsä ja nyt tämä aikoo vapaapäivänkin olla pois kotoa :( Eikö toi äijän retale yhtään ajattele miltä lapsista tuntuu!! :kieh:

minä ymmärrän sinua oikein hyvin ap. Oman anoppini kanssa tulen kyllä toimeen, mutta jos sinne pitäis lähteä kylään niin, että mies olis poissa sieltä ja me lasten kanssa anopin seurana koko päivä, niin jäisin kylläkin kotiin. Niin paljon en anopista tykkää, että viitsisin päivän kuluttaa hänen kanssaan. Meillä on niin erilainen ajatusmaailma

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä ymmärrän sinua oikein hyvin ap. Oman anoppini kanssa tulen kyllä toimeen, mutta jos sinne pitäis lähteä kylään niin, että mies olis poissa sieltä ja me lasten kanssa anopin seurana koko päivä, niin jäisin kylläkin kotiin.

Tästä mies suuttui, kun ei meistä kukaan muu nyt haluakaan sinne :o
Minkäs minä sille voin, etteivät lapset viihdy siellä ilman isin kanssa tehtäviä juttuja. Jäävät hekin mieluummin kotiin, täällä on sentäs leluja ja kavereita.

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anopista ei ole lastenvahdiksi (ei ole koskaan suostunut) ja asuu toisella paikkakunnalla.

Siis laitatte lapset siellä mummolassa nukkumaan ja lähdette viihteelle.

Miehellä seuraavan aamuna töihin meno klo6. Emmekä harrasta "viihteellä" käyntiä.

No minä taas ymmärrän paremminkin ap:tä kuin hänen miestään.

Ei se viikonlopun vietto anopin kanssa ole sama kuin viikonlopun vietto miehen kanssa.

Täällä aina jankataan, että pitää muistaa antaa suhteelle aikaa. No mitä hemmetin aikaa suhteelle ja perheelle on siinä, että mies menee harrastamaan ja vaimo jää sen muksulauman paimentajaksi? Ja mikä tärkeintä, mikä on sovittu, niin kai se on pidettävä. Perheellinen mies toteuttakoon velvollisuuksiaan... harrastukset ja kaverit ei saa mennä lasten edelle PISTE!

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
No minä taas ymmärrän paremminkin ap:tä kuin hänen miestään.

Ei se viikonlopun vietto anopin kanssa ole sama kuin viikonlopun vietto miehen kanssa.

Täällä aina jankataan, että pitää muistaa antaa suhteelle aikaa. No mitä hemmetin aikaa suhteelle ja perheelle on siinä, että mies menee harrastamaan ja vaimo jää sen muksulauman paimentajaksi? Ja mikä tärkeintä, mikä on sovittu, niin kai se on pidettävä. Perheellinen mies toteuttakoon velvollisuuksiaan... harrastukset ja kaverit ei saa mennä lasten edelle PISTE!

Näin minäkin kyllä ajattelen... Olkoon sitten, että olen huomionhakuinen ja vaativa. Ainakin meillä toimii tasapuolisuusperiaate...

Älkää väsyttäkö näpytyssormianne keksiäksenne aplle sijaishauskaa. Ei kelpaa mikään, joka asiaan on olemassa hyvät perustelut miksei käy..mököttää täällä..

Alkuperäinen kirjoittaja xc:
Älkää väsyttäkö näpytyssormianne keksiäksenne aplle sijaishauskaa. Ei kelpaa mikään, joka asiaan on olemassa hyvät perustelut miksei käy..mököttää täällä..

Joka asiaan? jos mies menee seuraavana aamuna töihin klo 6, ei siinä paljon yhteistä aikaa illalla voi viettää.
Ja kyllä, mökötän täällä kun en viitsi olkkarissa istua ;)

Alkuperäinen kirjoittaja xc:

Miksi pitäisi olla sijaishauskaa!?
Siis, minä en ainakaan ymmärrä sitä, että jos miehen kanssa on sovittu vietettävän yhteistä aikaa ja mies ilmoittaakin, että hän lähtee kavereineen metsälle, että ottaisin sijaishauskuttajaksi sitten vaikka naapurin kyöstin. Näinkö sen pitäisi mennä??

voi JEESUS, jos miehellä on oikeus koska tahnsa lähteä tekee mitä sattuu huvittaa niin sitten sama oikeus pitää olla ÄIDILLÄKIN!! ja jos mies menee mielummin mettälle kuin on perheensä kanssa niin jotain sen miehen päässä on vialla.

Uusimmat

Yhteistyössä