Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Onnea vaan kaikille!! Saako kysyä minkä kokoinen rinsessa on?
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Onnea vaan kaikille!! Saako kysyä minkä kokoinen rinsessa on?
Vähän päälle 1000g painoa, pituutta ei oltu edes mitattu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Onnea vaan kaikille!! Saako kysyä minkä kokoinen rinsessa on?
Voi että... Meidän tyttö oli 1117g kun syntyi 31+1
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Onnea vaan kaikille!! Saako kysyä minkä kokoinen rinsessa on?
Mä en muista tarkkaan siskon raskausviikkoja, millä tää prinsessa synty, mut jotain 30+ jotain niitä oli.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Onnea vaan kaikille!! Saako kysyä minkä kokoinen rinsessa on?
Mä en muista tarkkaan siskon raskausviikkoja, millä tää prinsessa synty, mut jotain 30+ jotain niitä oli.
Voimia myös sairaala-aikaan, on tosi rankkaa vaikka meilläkin tyttö oli tosi hyvän kuntoinen ja lisä happeakaa ei tarvinnut kuin 2 tuntia.
Alkuperäinen kirjoittaja neljänäiti:Minustakin tuli täti viime lauantaina!
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:oi onnittelut! :hug: :flower:
vähän oli pieni typy sitten. =) :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja mammukka:No onnea teille kaikille!
Ihan piti tuossa laskusuoritus tekasta et itse olen täti 32:lle pojalle ja 19:lle tytölle.