Minusta tuli tänään täti, enkä edes tunne lapsen äitiä

Snapsikäsi Edward

Aktiivinen jäsen
07.06.2005
2 101
0
36
Veljeni ex synnytti tänään pienen pojan.
:heart:
Seurustelivat muutaman kuukauden, ja raskautumisen jälkeen heille tuli ero. Syytä en ala selvittämään.
Ehdin nähdä tämän tyttöystävän tasan yhden kerran (asuvat kaukana toisella paikkakunnalla)

Koko tämän odotus ajan, ei minusta ole tuntunut oikeastaan miltään, johtuen varmaan siitä, etten tunne tätä tyttöä saati että oltaisiin mitenkään oltu yhteyksissä.

Mutta tänään kun tuli veljeltä puhelu, että poika tuli, niin ihan itku pääsi.
Olin kamalan onnellinen veljeni puolesta ja siitä, että kaikki meni hyvin, sekä äidillä että lapsella.

Onhan kyseessä veljeni ensimmäinen lapsi, mutta silti mietin, että miten voi tavallaan vieraan ihmisen synnyttäminen saada itkun aikaseksi?
Tunteet on pinnassa nytkin, ja itkettää taas, mutta siis hyvällä tavalla
=)

:hug: Onnea tädille!

Mun oma kohta kans mietityttää tässä.............. :( Vähän samantyylinen tapaus tulossa, siskolle kylläkin, mutta välit ei parhaasta päästä...... Tiedä, vaikka joku muistaa keväisen ketjun, missä ruodin asiaa... :(

vieraan ihmisen, onhan ne lapsetkin kaikille alussa vieraita, mutta se on kuitenkin osa sinua, toivottavasti voit/saat pitää yhteyttä tähän lapseen, kysy veljeltäsi vaikka lapsen äidin osoite ja lähetä joku lahja ja kortissa lukee täti, olet kuitenkin biologinen täti lapselle

Alkuperäinen kirjoittaja tätipä hyvinkin:
vieraan ihmisen, onhan ne lapsetkin kaikille alussa vieraita, mutta se on kuitenkin osa sinua, toivottavasti voit/saat pitää yhteyttä tähän lapseen, kysy veljeltäsi vaikka lapsen äidin osoite ja lähetä joku lahja ja kortissa lukee täti, olet kuitenkin biologinen täti lapselle

Näin ajattelinkin =)
Ja itku pääsi tätä sun vastausta lukiessa, kauhee miten sitä on herkkis

Aikas kivoja nuo sukukiekurat, täti, eno setä. Mun täti on maailman ihanin ja käyn usein hänen luonaa, ikää hällä 81v ja niin upee ja ihana, parempi kuin poisnukkunut äitini, siis siinä mielessä että jutut luistaa ja olemme samannäköisiäkin.

Yhteistyössä