Minusta tuntuu että teen itseni hölmöksi uusien ihmisten edessä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmöläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmöläinen

Vieras
Siis en ventovieraiden vaan sit kun tutustun paremmin...kaikki pitää mua ihan hölmönä :/. Oon avoin, innostuva, lapsenmielinen, kujeileva, kepposteleva, puhun hölmöjä... Siis kyllähän musta tykätäänkin, ei siinä mitään, ja puhun todellakin myös asioistakin, mut sit kun pidän ihmisestä, mielellään pidän myös yhteyksiä, ja näytänkin kenestä pidän. Joskus tuntuu vaan että teen itteni ihan hölmöksi. Onko hullua? Muita? Olen vielä sitten niin avoinkin, tosin ne ketä minusta sitten pitää, kyllä myös avautuu helposti mulle. Mutta silti. Onko hullua näyttää tunteensa avoimesti?

Ei ole hullua näyttää tunteensa ihan avoimesti, mutta suurin osa ihmisistä ei sitä tee, tai ei ainakaan siinä vaiheessa, kun tutustutaan uusiin ihmisiin. Ehkä voisit kokeilla sitä, että alkuun otat vähän iisimmin, ja vasta sitten kun todellakin tunnet jonkun näytät tunteesi...? Näin et ehkä yhtä helposti säikäyttäisi suhteellisen uusia tuttavuuksia pois...
Ja kaikki vaan ei ole sellaisia kuin sinä, mutta mitä sitten? ei kai kaikkien olekaan pakko olla ystäviäsi?

Ei tietenkään. Miksi ihmeessä ihminen säikähtää ihmistä joka on avoin ja toisista pitävä, ulospäinsuuntautunut? Jos joku sitä säikähtää niin anna sellaisen olla. Kyllä vakka kantensa löytää. Onhan sinulle kuitenkin ystäviä siunaantunut.

Suurin osa ihmisistä on vaan niin taviksia.

Kuumimmat

Yhteistyössä