Minusta tuntuu niin vanhalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanhusko jo?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanhusko jo?

Vieras
Olen vähän alle 40v.
Luulisi että murrosiät on kaukana ja vanhuus ja vaihdevuodet myös kaukana.
Mutta olen huomannut monia muutoksia ihan viime aikoina.
ensinnäkin, ruumiillinen kunto on heikko. en liiku paljon ollenkaan. selkä on paskana ja venähtää pienestäkin lumentyönnöstä.

Toisekseen sellainen asia, että nuorempana, sanotaanko alle 30v, en koskaan hikoillut, tai mikä tahansa deodorantti piti hien hajun pois.

Nyt viime aikoina hiki on alkanut haista vaikka pesen aamuisin kainalot ja laitan deodoranttia. Olen yrittänyt vaihtaa deodoranttia, mutta onko deodoranttien koostumus muuttunut jotenkin, kun tuntuu, että mikään ei pidä?

Kolmas asia, monet rintaliivit sattuvat. Eli tuntuu, kuin iho olisi jo alkanut ohentua ja iho ei kestä sitä että ohut liivi hinkaa selkää. Tosin minulla jo lapsena koulun tuolit hankasivat selän vereslihalle. mutta sen jälkeen on kestänyt iho.

Mistä tää kaikki johtuu? ei voi olla että noin 40v on jo vanhus. Olen hoikka ja monet luulevat nuoremmaksi, vaikka itse näen silmä-ja luomirypyt jotka päivä päivältä voimistuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Muuta vähähiilariseen ruokavaliota.. hiilarit ei ainakaan väsytä ja turvotus häviää.. siis jos rintsikat sattuu turvotuksen takia.

Ja kyllä se vaan alkaa se hormonitoiminta muuttumaan tuossa 40 korvilla.. valitettavasti. :(

Yhteistyössä