Minymosta tietävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 80/86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
8

80/86

Vieras
Kumman kokoisen haalarin ottaisin ensi talveksi, 80 vai 86? Lapsi täyttää heinä-elokuun vaihteessa 1 vuotta.
Jossain keskusteluissa on että ois isoa kokoa, toisissa taas että pientä kokoa. Millasia kokemuksia on?

[QUOTE="vieras";23012313]Jos se lapsi on tyypillinen suomalainen pallero niin 86 ja jos on hoikka ja pieni niin 80 cm.[/QUOTE]

isommat sisarukset on sellaisia keskikäyrän lapsosia ja samaa kaavaa näyttää noudattavan tää nuorimmainenkin ;)

[QUOTE="hip";23012341]Ota reilumpi. Minymossa ei oman kokemukseni mukaan ole mikään kovin iso mitoitus, varsinkaan pituudessa.[/QUOTE]

näinpä taidan tehdä, kiitos. Eiköhän kevät talvella ole jo hyvä, jos syystalvesta on iso.

Miten muka voi pelkän iän perusteella päätellä minkä kokoinen puku menee? Meillä poika on vasta 8kk ja käyttää 80cm vaatteita, enkä tosiaan tiedä minkä kokoinen hän aikoo olla vuoden vanhana. :D Ehkä mäkin harjaannun kun oon ollut äiti vähän kauemmin?

Miten muka voi pelkän iän perusteella päätellä minkä kokoinen puku menee? Meillä poika on vasta 8kk ja käyttää 80cm vaatteita, enkä tosiaan tiedä minkä kokoinen hän aikoo olla vuoden vanhana. :D Ehkä mäkin harjaannun kun oon ollut äiti vähän kauemmin?

aika hyvin olen osannut aina koot ennakoida seuraavaksi talveksi (reimatec) mutta tää minymo on ihan uus tuttavuus. Iso poika sinulla :)