MIRENA hormoonikierukkasta, osaisko joku auttaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nasu

Vieras
Minulle laitettiin kyseinen hormoonikierukka 25.3 ja nyt kuukautismaista kipuilua ollut muutamia päiviä. Aijemmin minulla ei ollut kipuja ennen kuin kuukautiset alkoi, niin samana päivänä alko kivut kuin menkatkin alko. Menkathan saattaa jäädä kokonaan pois kierukan johdosta, mutta kai sieltä nyt jonkin moista tiputteua edes tulee?

Ja yhdynnässä mies tunsi piston, ne langan pääthän saattavat pistellä jos ovat liian pitkiksi jääneet, mutta kun luin tuota opasta joka tuli kierukan mukana sanotaan, että jos se on osittain lähtenyt pois paikoiltaan, niin sen huomaa yhdynnässä.

Alkuperäinen kirjoittaja nasu:
Minulle laitettiin kyseinen hormoonikierukka 25.3 ja nyt kuukautismaista kipuilua ollut muutamia päiviä. Aijemmin minulla ei ollut kipuja ennen kuin kuukautiset alkoi, niin samana päivänä alko kivut kuin menkatkin alko. Menkathan saattaa jäädä kokonaan pois kierukan johdosta, mutta kai sieltä nyt jonkin moista tiputteua edes tulee?

Tähän piti lisätä, että onkohan ne menkat tuloillaan vai mitä tämä kipuilu on?

Mulla ainakin on niin, ettei vuotoa välttämättä tuu ollenkaan(ei edes tiputtelua), vain kipuilua. Silloin kuitenkin tietää, että nyt olis ns. menkka-aika.

Niin ja meillä ainakin mies sanoo, et langat tuntuu aina yhdynnässä. Luulisin, et jos kierukka olis lähtenyt pois paikaltaan se tuntui joltain muulta kun pistämiseltä.

Mulla oli Mirena viisi vuotta ja olin tosi tyytyväinen!

Menkkamainen kipuilu on ihan normaalia, mutta vuotoa ei välttämättä tule jos sun menkat olleet aiemmin niukat. Multa vuoto katosi viideksi vuodeksi, mutta alavatsakipuja kyllä oli toisinaan.

Jos langat tuntuu yhdynnässä, varaa aika terveyskeskuksen perhesuunnitteluneuvolasta tai vastaavasta ja käy lyhentämässä niitä. Minulla lyhennettiin, koska langat pistelivät miestä.

HW

Toi kuulostais kyllä just siltä, että ne langat on jääneet pitkiksi. Naisella kai niitä kipuja pitäis olla jos kierukka lähtenyt paikoiltaan :D Tosin, voin kertoa, että se saattaa lähteä pois paikoiltaan ja kadota viemäriverkostoon täysin omistajansa huomaamattakin :whistle:

Yhteistyössä