Mirena ja jatkuva vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Noin kuukausi sitten laitettu Mirena ja mulla menee hermot tän vuotamisen kanssa. Ei vuoda paljon. Tiputtelusta niukkaan vuotoon. Mutta ilman suojia ei pärjää.

Mirena laitettiin epäsäännöllisten ja todella runsaiden kk hoitoon. Mutta ei tämäkään oo kyllä häävi vaihtoehto.

Laskin juuri että viimeiset menkat alko 20 viikkoa sitten. Sen jälkeen on ollu yhteensä 4 viikkoa millon en ole vuotanut. Nuo vuotamattomat päivät oli sen jälkeen kun söin Caprilon kuurin.

Pitääkö tässä vielä kuin kauan odottaa että vuoto tasaantuu vai jääkö tuo vuoto jatkuvaksi. Lääkäri sano et 4 kk menee että voi olla sekaisin vuodot ym. Mun pää ei kestä kohta ja meidän sänky elämä loppuu kohta kokonaan (kun mies ei voi sietää menkkoja) ,

Miten teillä muilla loppunu nuo vuodot?

Ihan normaalia alkuun kun kierukan laittaa. Mulla kesti minipillereiden kanssa ja kierukan kanssa (samaa hormonia, söin pillereitä ennenkuin kierukka laitettiim) n. 6kk, kierukan laitosta kesti n. 3kk kun tiputteluvuoto loppui. Sen jälkeen tuli 2-3 säännölliset parin päivän kestoiset kuukautiset ja sitten loppuivat kokonaan, eli vuotoja ei tullut lainkaan enää. Itseä se tiputtelu ei haitannut kun pikkuhousunsuojilla pärjäsi hyvin, mutta kivahan se oli sitten kun ne loppui :) mitä olen kuullut niin se vaihtelee kyllä paljon tuleelo alun tiputtelua yhtään vai kestääkö se mitä 1-6kk välillä..

Yhteistyössä