mirena ja kiukut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
mulla ollu mirena noin 4kk. Muuten passaa tosi hyvin mutta mietin vaan että olinko näinki kiukkunen ennen sitä.(voi olla että olin mutta en muista).Ei tietenkään joka päivä ole kiukkunen olo mutta joskus ku rupeaa v****taan niin kyllä sit ärsyttää kaikki! millon muilla tasottunu/onko tasottunu. Ajattelin et jos jatkuu nämä kärttyset päivät kovin tiuhaan otan pois mut ei turhaan kehtais poistattaa ku makso kuitenki 160e. Ja sit voi vaikka vauvakuume rueta jyllään..

saisinko muuten tietoa, kuinka kauan tämä vuoto jatkuu. Mirena laitettu noin kolme viikkoa sitten, vuotoa valunut sen jälkeen vain päivisin, mutta pikkuhuosun suoja ei riittäisi.
Mielestäni olen kyllä kiukkuisempi......

Poistatin mokoman 5kk jälkeen. Alamaha oli turvoksissa koko ajan ja arka, samoin selkä. Koko ajan oli tiputteluvuotoa, oisko ollu yksi kahden viikon jakso jolloin ei tullut mitään vuotoa, muuten koko aika. Mielestäni kierukka teki minusta ärhäkämmän ja lyhytpinnaisen. Tuli rähjättyä lapsillekin turhan herkästi :ashamed: . Nyt pillerit ja olo aivan toisenlainen, painokin on pikkaisen tippunut. Ehkä se pitää paikkansa, että vanhassa vara parempi! Eli turhat hilavitkuttimet naulaan...

Yhteistyössä