V
Vauva haaveissa.
Vieras
Apuja ja muiden kokemuksia kaipailisin mirena kierukasta.
Minulla oli mirena kierukka vähän vajaa 2½-vuotta. Alkuun oli pari hiiva ja virtsatulehdusta mutta ne sai antibiooteilla kuriin ja hoidettua pois. Kierukan laitto tuntui hieman epämiellyttävältä muttei kuitenkaan ollu niin paha kuin olin kuvitellut.
Kuukautisia ja tiputteluvuotoja minulla ei ollut laiton jälkeen kertaakaan. Poistatin kierukan kuukausi sitten eikä menkkoja tai tiputteluvuotoja ole näkynyt. Meillä olisi kolmas lapsi haaveissa. Aiemmin lapset saaneet nopeasti alkunsa joten nyt huolettaa miten kauan menee ennen ku ne menkat alkaa? Meillä ei ol ollut joka kerta ehkäisyä kierukan poiston jälken mutta viimeksi tänä aamuna testasin raskaustestiin negan
Ja minulla tosiaan ollu pari viikkoa vihlovaa alamahakipua, väsymystä ja rintojen arkuutta välillä. Mutta raskaana tosiaan en ole. Välistä tuntuu että munajohtimia jomottelee vuoronperään! Mistä sekin voi johtua?
Ärsyttää tämmönen epätietoisuus, onko muilla kokemuksia vastaavasta? Alkais edes ne kuukautiset niin tietäis toimiiko kroppa enää ollenkaan
Tiedän että oon malttamaton mutta vauvakuume on muhinu päässä jo vuoden päivät mutta nyt päätimme ryhtyä tuumasta toimeen. Kun olisi aiemmin tajunnu tuon kierukan poistattaa.
Minulla oli mirena kierukka vähän vajaa 2½-vuotta. Alkuun oli pari hiiva ja virtsatulehdusta mutta ne sai antibiooteilla kuriin ja hoidettua pois. Kierukan laitto tuntui hieman epämiellyttävältä muttei kuitenkaan ollu niin paha kuin olin kuvitellut.
Ärsyttää tämmönen epätietoisuus, onko muilla kokemuksia vastaavasta? Alkais edes ne kuukautiset niin tietäis toimiiko kroppa enää ollenkaan
Tiedän että oon malttamaton mutta vauvakuume on muhinu päässä jo vuoden päivät mutta nyt päätimme ryhtyä tuumasta toimeen. Kun olisi aiemmin tajunnu tuon kierukan poistattaa.