Mirenan jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Paada

Uusi jäsen
28.08.2013
9
0
1
Poistatin Mirenan hormonikierukan raskaushaaveiden vuoksi 30.3. Poistopäivänä (aamulla) bongasin todennäköisesti ovulaation sitkeän ja kirkkaan liman vuoksi, muita tuntemuksia ei ollut kuten ei ikinä olekaan. Minulla ei ole ollut kuukautisia moneen vuoteen, joten kierrosta en tiedä. Seksiä oli päivää ennen kierukan poistoa ja aiemmin samalla viikolla ja myös sen jälkeen. Kierukan poiston jälkeen minulla ei tullut jälkivuotoa, muuta kuin hyvin vähän ja se loppui nopeasti.

Viikko Mirenan poiston jälkeen yhdynnän jälkeen vuodin hieman verta ja ruskea viiruista sitkeää limaa. Verta tuli vain muutaman tunnin aikana ja limainen vuoto jatkui pari päivää. Tämän jälkeen rinnat ovat olleet kipeän oloiset ja nännit kasvaneet ja hieman jopa tummuneet. Nystyröitä on ihan vähän enemmän ja nännipihat osin laajentuneet. Minulla on lisäksi ollut ripulia, alavatsakipuja (menkkamaisia) ja aivastaessa sattuu alamahaan. Parina iltana on lisäksi ollut ällö olo.

Kysynkin, että voiko Mirenan poisto sekoittaa niin elimistöni näin, että saan tällaisia oireita hormonikierron palatessa normaaliin, vai tekevätkö toiveet raskaudesta minulle tepposet? Minulla on yksi raskaus takana ja silloin kierukan poiston jälkeen vuodin verta ja se oli siinä.

No kyllä mä tekisin tossa kohtaa raskaustestin. Heti! :) Mulla ei ehtinyt olla hormonikierukka kuin n.6kk, mutta tulin heti raskaaksi n. 1,5vkoa poiston jälkeen, ilman yksiäkään menkkoja.

Testasin tänään ja negaa näytti. Luulen, että oireilen jotain hypermenkkoja tai sitten tein testin liian aikaisin. Seuraan vielä oireita ja jos ei tule muutosta testailen uudelleen! :) Mukava kuulla että raskauduit heti! :) Onnea!

Yhteistyössä