mirenasta haittavaikutuksia?? Auttakaa tietävät, nyt pelottaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen lapsen äiti

Vieras
mulle laitettiin eilen mirena- hormonikierukka runsaisiin vuotoihin ja yöllä alkoi toispuoleinen päänsärky.. otin ketorinia, mutta nyt huimaa.. soitin terveyskeskukseen ja sieltä luki papereista ja käski seurata tilannetta..meneekö ohi ja ennenkaikkea onko vaarallista?? kokemuksia miten toisilla vaikuttanut??

mulle on mirenan asentamisen jälkeen, kaksi ja puoli vuotta sitten laitettu, tullut säännölliset päänsäryt.. eli kerran kuussa päivän tai kaksi särkee ja aika kovaakin.. buranat onneksi auttaa.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:
Mirena myöskin ollut nyt 9kk. Kuukautiset jäi pois,mutta päänsärky, finnit ja nopeesti rasvoittuvat hiukset tuli tilalle. :whistle:

mulla meni puolitoista vuotta noiden finnien kanssa ja sitten meni ohi.. rasvoittuvasta tukasta en osaa sanoa, mulla kun on ollu aina ja iankaikkisesti, aamen :D ja päänsärky tosiaan kerran kuussa, ei musta paha, kun muuten passaa ihan kympillä.. =)

no seuraa nyt oikeasti vähän aikaa. Ei ne hormoonit kai noin nopeasti vaikuta. Mulla tuli jälkivuotoa yhtä kauan kuin synnytyksen jälkeenkin.

Mutta seuraa oloasi. Tiedän pari tapausta, jossa sohlo lääkäri on asentaessaan puhkaissut kohdun seinän ja siitä sitten seuraakin sisäinen verenvuoto ja piipaa-autolla sairaalaan.

Yhteistyössä