Mirenasta huolimatta raskaana? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko kukaan täällä tullut paikallaan olleesta Mirenasta huolimatta raskaaksi?
Millä viikolla huomasit raskauden? Näyttikö testi heti plussaa?
Mistä aloit epäillä raskautta?
Poistettiinko kierukka vai annettiinko olla kohdussa?
Etenikö raskaus normaalisti, seurattiinko neuvolassa/lääkärissä ultralla useammin?

Minulla on mirena, ja nyt on alkanut tulla oireita .. vatsakipuja, heikotusta, väsymystä, pakko syödä tasaisesti tai alkaa pyörryttää ja muutama viikko sitten tuli parin päivän ajan ruskeaa verta vähän? Menkat? Kiinnittysmivuotoa? En tiedä..
Olen aiemmin laittanut ne vaan kierukan sivuoireiden piikkiin, mutta tuo pyörryttäminen joka alkaa pitkän ruokailuvälin takia tuo mieleen edellisen raskauden. Tein viikko sitten negan testillä, mutta silti olot vaan jatkuu. :/

Äkkiä nuo oireet voisi tulikita raskausoireiksi, mutta jos oireita on ollut jo viikkoja ja viimeviikolla teit negatiivisen testin, niin kai se nyt olisi jo näyttänyt plussaa jos oireiden syy olisi raskaus?

Tee nyt vielä testi, kyllä se viimeistään nyt jo plussaa näyttää jos se siitä johtuisi. Ja jos ei ole plussa, käy gynellä. Itsellä ei ollut tuota heikotusta/pyörrytystä mutta ihme nipistelyjä vatsassa ja tiputteluvuotoa. Kierukka oli pois paikoiltaan, joka aiheutti nuo oireet. Psyyke on aika voimakas myös tuottamaan "pahoinvointia" jos pelkää raskautta Itse aloin tuntea aamupahoinvointia parikin kertaa viime vuoden aikana, kun oli outoja vatsanipistyksiä. En haluaisi enää tulla raskaaksi ja sterilisaatiota ei enää kuulema suositella, jos Mirena käy. Yritän siis luottaa siihen. Vaikkei sekään täysin 100% ole

Yhteistyössä