Ei b-vitamiinia ole pakko syödä lääkityksen aikana, mutta joillekin hermovitamiinin syömisestä on ollut apua. Itsellenikin ajoittain -ja ei ole mitään syytä olla syömättäkään sitä lääkityksenkään aikana. Itselleni hyvä tuote on ollut se missä on magnesiumia mukana.
Miehen kannattaisi tulla mukaasi, kun menet juttelemaan hoitajan kanssa. On hyvä, että rakkaamme tietävät kuinka meihin kannattaa suhtautua. Se tekee parisuhteelle hyvää tietää toistensa tunteista.
Ihan hoitaja riittää keskusteluavuksi. Varaudu pitkään hoitosuhteeseen, toivottavasti saat empaattisen ja ammattitaitoisen ihmisen tueksesi.
Se lääke ahdistukseen on varmaankin nopeatehoisempi ja sitä voisi olla hyvä käyttää näin alussa. Pääset kyllä lääkkeistä eroon, kun saat asiat käsiteltyä.
En ole koskaan ollut koulukiusattu joten en voi tietää kuinka kamalasta traumasta kärsit. Mutta minä sanon, että olet hyvä äiti kun olet hakenut apua itsellesi! :hug:
Itse olen myös hyvin kiltti ihminen ja olin jo työssäni ahdistunut. Vauvan saaminen kohotti vointiani, mutta kuolema taas uhkaa romuttaa kaikki. Elämäni on vuoristorataa.
Nykyinen työni on ollut taistelua rahasta. Olen kokenut oman työpanokseni epäarvostetuksi, turhaksi. Se masentaa minua. Työssäni mielenterveystoimistossa sain tehdä sitä mitä osasin ja rauhassa. En tiedä, onko tahti nykyisellään muuttunut. Siellä näki oikeasti, jos asiakkaalle tuli yhtään parempi olo, edes hetkeksi.
Masentunut psykiatrinen sairaanhoitaja..ei minulla ihan helppoa ole sinne mielenterveystoimistoon mennä, varsinkin kun siellä on töissä hyviä työkavereita. Mutta en välitä, tiedän kokemuksesta, että saan ammattitaitoista apua.
=) Voimia sulle ja jos joskus haluat purkaa oloasi kasvottomalle -niin täällä olen! Itselleni tämä on ollut hyvä kanava tämä kirjoittaminen.
P.S. Itse syön tällähetkellä reumalääkettä -se väsyttää, masentaa lisää, tekee ihottumaa -ja tehon tietää vasta kolmen-kuuden kuukauden kuluttua. Ja en saa tulla raskaaksi..ja sekin masentaa ja vähän pelottaakin. Lääkkeet eivät todellakaan ole minunkaan suosikkejani, mutta olen yrittänyt opetella ajattelutavan, että aikansa kutakin. Ja masennuslääkkeitä ei tarvitse nykyään syödä koko loppuelämänsä, jos saa solmujenselvitysapua samalla.