Mis mun menkat!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja känkkäränkkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

känkkäränkkä

Vieras
Eilen aamulla tuli pyyhkiessä ihan kirkasta verta. Päivällä loppui tuli vaan veristä limaa kun pyyhki. Sit ei enää mitään! Yleensä alkaa ruskealla tuhrulla ja viimeistään aamulla on hanat auki. Tää ei todellakaan o normaalia mulle?

kohtalotoveri. mulla teki saman, ke pari tippaa heitti, ja olin jo et wtf?? normisti siis alkaa lorista suoraan.. no torstaina sit olinki jo ihan varma että vuodan vähintään kuiviin, ja sit eilen taas hätäseen tiputteli :o
Normaalisti vuodan ainakin 4päivää, ihan rehellisesti.

tai jos oot raskaana jo ja on valemenkat?
mulla ei hyvin tuntus enää vuotavan, pikkusen siis tiputtaa, mutta kivuista vois kuvitella että on pahimmat vuodot menossa |O
Tsemiä yritykseen!
*toivottaa 1v8kk& 11kk harjotellut*

Miulla kans oli viimeks ihmemenkat, normaalisti kun alkaa niin että vuoto alkaa suht heti pienten kipujen säestämänä. No, viimeks muuten sama, mutta ei koskenut ja eka pyyhkäsyn jälkeen ei sitten sinä päivänä mitään tullutkaan, eikä oikeen seuraavanakaan. Ja sitten kun se oli semmoista kuivahtaneen oloista muutenkin ja oli niukemmat. Tosi outoa..on kyllä ihanaa olla nainen..ei mysteerit lopu kesken :headwall: =)

tuollain mulla ainakin oli kun olin raskaana. Ensimmäisestä tuli pelkkää veristä limaa ja toisesta oikein verta. Tuli hieman vuotoa ja sitten loppui. Taitaa olla kyse siitä sullakin :)

Yhteistyössä