mis on sitten vieläkin pois!! itkettää ja suututtaa ärsyttää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sniif
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sniif

Vieras
lähti illalla. lapsi tulee kohta kotia,ja mä oon tälläses mielentilassa että ärsyttää vaan. enkä nukkunutkaan kauhean hyvin joten väsyttääkin ja mies luultavasti on nukkunut makeasti ja varmasti nukkuu vieläkin! auta armias jos se tulee tänään takasin niin mä en tee mitään minkään eteen! en varmasti. se on sen temppujen syytä että olen väsynyt. ja huomenna pitäis taas aamusta jaksaa töihinkin lähteä,plaah.

tän viikonlopun piti olla kiva ja rentouttava kahdestaan miehen kanssa,ajattelin että tehdän kaikkee kivaa,tai sit vaan rakasteltais kiireettömästi ja nautittais toisistamme. (mies jätti sen touhun kesken ja jätti mut vielä illalla itkemään yksin kotia). ei mitään anteeksi pyyntöä,eikä selitystä, sillä tiellä on vieläkin. :(

no katsos kun kuvittelin tämän miehen olevan erilainen kuin muut,mut viimeaikoina ei ole enään siltä tuntunut. joo siis munhan vika se on kun mies tekee tollasia valintoja! miehessähän ei ole vikaa. pitääkö tulla mua arvostelemaan tollein kun ei tiedä muita faktoja kuin tämän.

toisessakin tietenkin on vikaa, mutta sinä et pysty muuttamaan häntä, ei rakkaus niin vahva ole. joten suosittelen suhteen uudelleenarviointia. jokainen mokaa, mutta tämänhän tilanteen voit itse korjata. anna lapsellesi hyvä lapsuus.

Yhteistyössä