MIss Maailma 2025

Johnny Appleseed

Tunnettu jäsen
05.03.2024
6 503
1 216
113
Maailma muuttuu. Intian Hyderabadissa järjestetyssä kilpailussa valittiin uudeksi Miss Maailmaksi thaimaalainen Opal Suchata Chuangsri.
Opal-Suchata-miss-world-9.png

Opal-Suchata-miss-world-21.png

• Rakkaus
Reactions: Setis.
2023 oli Tsekki, wikissä ei ole 2024 voittajaa, eikö järjestetty? Joka tapauksessa näyttäisi olevan aika suuri skaala maita, joista voittaja on tullut. Jopa Suomi kerran!!! Useimmin on äkkivilkaisulla taitanut voittaa Intia. Eli en nyt näe, miten maialma tästä muuttuu / on muuttunut. Toki hienoa, että thaikut siavat ekan voiton, mutta i se nyt mitään mullistavaa ole.

Kaunis on. Mutta en uskoisi thaikuksi, hyvin länsimaalainen versio on.

....Mikä herättää epäilyksiä plastiikkakirurgiasta.

Eukös Universumit oo erit? Vähän kyllä outoa, että miss Universum tittelin voittaa joka vuosi maasta kotoisin oleva ihminen? Syrjitäänkö tässä muiden planeettojen kansalaisia?
Tuota minäkin olen usein ihmetellyt. Olin kerran kirkon tilaisuudessa, jonka keskustelupaneliin Anne Pohtamo osallistui. En hoksannut vilkaista parkkipaikalla, oliko hänellä kulkuvälineenä avaruusalus.
Omensiementäjän pakkomielle kauniisiin naisiin on parantumaton.
Ei minun eksä noin höperö ollut, vaikka teki mm. tv-mainoksia kaunotarten kanssa. Tosin eihän siihen aikaan ollut nettiä. Mies oli ensimmäisiä Suomessa, joka sai työpuhelimen kilon painavana tiiliskivenä, jonka kenttää piti hakea metsästä kiven päällä kesämökillä.

• Haha
Reactions: Johnny Appleseed

Nenä luultavasti korjattu. Muuten ihan yleisiä thaikkupiirteitä.

Nenää ehkä vähän korjattu. Mutta kyllä tuon ihan thaikuksi voi arvata. Silmät ja huulet tosi tyypilliset.

#13 Yllätys, ettei viestini ole saanut palstan vakiotorailijoissa aikaan jokapäiväistä
häiriökäytöstä. Myöhemmin tilanne on jo toinen.
No tuossa viestissä #13 ei ollut mitään ikävää, Minä, kuten muutkin miehet, olen aika kiinnostunut kauniista naisista. Mikä parasta, eri miesten silmissä sillä kauneudella on eroja. Yksi pitää meloneista, yksi omenoista. :giggle:

2023 oli Tsekki, wikissä ei ole 2024 voittajaa, eikö järjestetty? Joka tapauksessa näyttäisi olevan aika suuri skaala maita, joista voittaja on tullut. Jopa Suomi kerran!!! Useimmin on äkkivilkaisulla taitanut voittaa Intia. Eli en nyt näe, miten maialma tästä muuttuu / on muuttunut. Toki hienoa, että thaikut siavat ekan voiton, mutta i se nyt mitään mullistavaa ole.

Tsekki Krystyna Pyszková valittiin itse asiassa vuonna 2024, kilpailu piti alunperin järjestää Arabiemiraateissa 2023 mutta siirtyi erinäisen käänteiden jälkeen Intiaan keväälle 2024.
03-10-Miss-World-2024.jpeg

Uusimmat

Yhteistyössä