Miss Suomi romutti heti autonsa-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36
Miss Suomi romutti heti autonsa
10.2.2008 20:52, päivitetty 11.02. 06:54

Tuore Miss Suomi Satu Tuomisto vastaanotti ensimmäisen oman autonsa perjantaina ja romutti sen lähes samantien. Toyota-merkkinen auto luovutettiin Tuomistolle Vantaan Kaivokselassa.

Kun Tuomisto oli sunnuntai-iltana saapumasssa Arto Nybergin keskusteluohjelmaan Yleisradion studioille Helsingin Pasilassa, kolaroi Tuomisto autonsa suoraan liikennemerkkiin.

- Pelästyin ihan hirveästi! Tuli siinä sanottua pitkä litania ilkeitä sanoja, kuvaili Tuomisto kolariaan Arto Nyberg -ohjelman suorassa lähetyksessä.

Tuomiston Toyotan alle jäi pienehkö tienviitta. Miss Suomi ei havainnut viittaa, kun hän tähyili samaan aikaan yläilmoihin suunnistaakseen oikeaan paikkaan.

- Soitin tietenkin heti auton minulle antaneille henkilöille. Huomenna sitten katsotaan, mitä asialle tehdään, Tuomisto kertoi.

Nyberg ihmetteli, että Tuomisto kuitenkin aikoo lähteä takaisin autonsa rattiin, vaikka lahja-auton etupuskuri roikkuu ja lamppu on rikki.

- Kyllä se liikkeelle lähtee, kuittasi Miss Suomi autonsa vauriot.

Vielä perjantaina oli missi ollut innoissaan autostaan.

- Tämä on itse asiassa oma eka autoni. Innolla odotan, että pääsen rattiin, Tuomisto hehkutti IS:lle.
Timo Myllyniemi

Onko sillä kortti kuitenkin?

Ajokortin saa tosi helposti nykyään. tiedän henkilöillä, joilla on suuria vaikeuksia tajuta, mistä asiasta on milloinkin puhe, omaavan kuitenkin ajokortin. Ja vahinkoja heille sattuu valitettavan usein.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Ajokortin saa tosi helposti nykyään. tiedän henkilöillä, joilla on suuria vaikeuksia tajuta, mistä asiasta on milloinkin puhe, omaavan kuitenkin ajokortin. Ja vahinkoja heille sattuu valitettavan usein.

jotkut taitaa voittaa ajokortin arpajaisissa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

jotkut taitaa voittaa ajokortin arpajaisissa ;)

Mä taas olen lähes tulkoon varma että ajokortteja voi tilata ellokselta osamaksulla :D On tullut liikenteessä muutama sellanen tyyppi vastaan että ei ne ainakaan autokoulussa ole koskaan ollut.

Yhteistyössä