missä ihmeessä mun paino oikein on?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun olen pitkä 163cm ja painoa 68kg
olen ylipainoinen laskureiden mukaan. ihmettelen että mihin se paino on oikein piiloutunu kun en ole lihava. tuossa yhdessä ketjussa joku valitteli näillä painoilla olevansa iso. oon 38 kokoa ja vyötärönkin ympärys on paljon alle sen 80cm viimeksi oli 69cm. meinaan kyllä laihduttaa,mutta silti,en ole lihava silti vaikka painoo onkin paljon. ei ymmärrä. en treenaa ni ei oo lihasta..

Ootko nuoruudessa liikkunut paljon? Ei se peruskunto ja lihakset mihkään katoa jos joskus sellaiset on hommannut, lihakset painaa... pienet mitat sul kyl senteissä on.

Koskas olet viimeksi mitannut itsesi. Mä olen aina pitänyt itseni 163-senttisenä, mutta nyt kun lääkärissä mitattiin, olinkin 165 cm!! Paino about samaa luokkaa kuin sulla - eli en ollutkaan enää yli- vaan normipainoinen! Kaksi venytettyä senttiä pituuteen sallivat pari kiloa lisää.

Ookkonää urheilija? Mulla yksi urheilijakaveri, tosi timmi ja hoikka ja painoa reippaasti (se lihas näet painaa). Vrt minä ite joka painan yli 10 kg vähemmän mutta löllöä ja höhhöä mahaa ja pyllykkää vaikka miten riittämiin...tosiaan veikkaan että kuvien perusteella ne meidän painot arvattaisiin kyllä päinvastaiseksi.

mitattu on muutama vuosi sitten ja kyllä mä noin lyhyt oon. ja ostin vartavasten toisen vaa'ankin =) mutta niin se vaan on,en ymmärrä. voiko luut sit painaa joillain enemän?

Minäkin ihmettelin aikanani samaa. Omasti mielestäni en ollut lihavan näköinen....kunnes joku kysyi mieheltäni milloin meidän pikkuinen syntyy. Ja siitä alkoikin vimmattu laihduttaminen.

Mä oon kanssa aina ollut sellainen että terkkaritkin on ihmetelleet painoa kun se ei näy päällepäin (näkyviäkin kiloja on kyllä ollut sittemmin). Teen kyllä ruumiillisia töitä, ehkä se on jotain vaikuttanut.

kun olen pitkä 163cm ja painoa 68kg
olen ylipainoinen laskureiden mukaan. ihmettelen että mihin se paino on oikein piiloutunu kun en ole lihava. tuossa yhdessä ketjussa joku valitteli näillä painoilla olevansa iso. oon 38 kokoa ja vyötärönkin ympärys on paljon alle sen 80cm viimeksi oli 69cm. meinaan kyllä laihduttaa,mutta silti,en ole lihava silti vaikka painoo onkin paljon. ei ymmärrä. en treenaa ni ei oo lihasta..

Yhteistyössä