missä kaikki kaupunkitakit!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh..

Vieras
Missä ihmeessä piileksii kaikki lasten kaupunkitakit?Olen kiertänyt kaikki Espoon sellon liikkeet, mutta vain pari tuulitakkityylistä on ollut. Haeskelen enemmän kesäksi sopivaakin takkia, eli mieluummin sellaista kangasmaista materiaalia. Viime vuonna sain tosi hyvän takin ihan h&m:stä, mutta nyt sielläkään ei ole mitään. Kooltaan takin pitäisi olla 86.olisiko sokoksella tai stockmannilla?

Ihan samaa täälläkin ihmeltellään..
Harmikseni olen tullut siihen tulokseen, että tässä maassa poikalapset tulee pukea tuulitakkiin ja lenkkaireihin, muita takkeja ja kenkiä ei pojille löydy, kun vaatekoko on yli 104 ja kengänkoko yli 26..
Asiaa kaupoista kysyttäessä myyjät sanovat, ettei kannata pitää muuta valikoimassa, kun niitä ei osteta.
Harmillista!

Stockalla oli ihan siistejä Name Itin takkeja ainakin joku aika sitten. Merkillä on oma liikekin Jumbossa. Ja PO.Pilla oli jotain. Jesperissä on Legon kaupunkitakkeja ollut aiempina vuosina, nyt en tiedä.

Olette ehkä hieman liian myöhässä liikkeellä niin hullulta kuin se kuulostaakin. Ostin pojalleni kaupunkitakin maaliskuun alkupuolella, jolloin niitä alkoi ilmestyä kauppohin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaisu......:
Olette ehkä hieman liian myöhässä liikkeellä niin hullulta kuin se kuulostaakin. Ostin pojalleni kaupunkitakin maaliskuun alkupuolella, jolloin niitä alkoi ilmestyä kauppohin.

Näin juuri! Itse etsiskelin pari viikkoa sitten juuri pojalle koon 86cm:n kevättakkia - ei enää missään tuota kokoa jäljellä! Harmitti, kun yleensä olen ostanut KappAhlista tai Lindexiltä takit lapsille ja tänäkin keväänä olisi ollut ihana turkoosinsininen takki pojalle, mutta kaikki kaupungin ja naapurikaunpunginkin Lindexit läpikolunneena ei ainuttakaan 86cm:n takkia jäljellä! :( No, Stockmannilta lopulta sitten löysin Bogin takin, joka kelpasi, maksoikin vain 18,90€.

No mutta minä kyllä kiertelin jo helmi-maaliskuussa ja odottelin. Kysyin täältä silloinkin että koska kaupunkitakit tulee ja yritin katsella, mutta ei! Pitää mennä hetimiten sitten stockalle ja katsastaa tai yrittää etsiä joku takki nettikaupoista, kenties ulkomailta. Espritilläkin voi olla, mutta nekin taisi olla ihan vaan jotain tylsiä. Parempi se kun ei mitään.plääh. Kiitän vastauksista, jään nuolemaan näppejäni :/