Missä Kaivokselalaiset äidit&lapset hengaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äityli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äityli"

Vieras
Siis sekä nyt kesällä että syksyllä/talvella. Jos et ole omalla/taloyhtiön pihalla niin missä ulkoilet (pienten) lastesi kanssa?

Ollaan siis ihan äskettäin muutettu Vantaan Kaivokselaan ja ihmetyttää kun ei äitejä lapsineen näy muualla kun pihoilla..
 

Yhteistyössä