Ä
"Äityli"
Vieras
Siis sekä nyt kesällä että syksyllä/talvella. Jos et ole omalla/taloyhtiön pihalla niin missä ulkoilet (pienten) lastesi kanssa?
Ollaan siis ihan äskettäin muutettu Vantaan Kaivokselaan ja ihmetyttää kun ei äitejä lapsineen näy muualla kun pihoilla..
Ollaan siis ihan äskettäin muutettu Vantaan Kaivokselaan ja ihmetyttää kun ei äitejä lapsineen näy muualla kun pihoilla..