A
appaloosa
Vieras
Eli tilanne on se että, tuo laps ei kuuntele eikä tottele mitään mitä mä sanon sille. Jos käsken tai pyydän siivoamaan lelut (mitä on jotain 3 lattialla) vastaus on: "en siivoo, siivoo ite" ja jatkaa touhujaan. :ashamed:
Ja tuossa vaan yks esimerkki.
Jos pyydän tekemään ihan mitä vaan niin aina tuollainen vastaus ja ärsyttävä tanssahtelu päälle.
Huutamiseksi ja juone arestiksi se onmennyt melkeen aina sitten ja kaikilla on paha mieli. Olen koittanut jäähyä, juttelua, halailua, anelua ja lahjontaa eikä niistäkään mikään auta..
Mies saa kyllä stopin tohon ja kun hän on paikalla, tottelee laps minuakin, ainakin jossain määrin... En ymmärrä miksi miehen ei tarvitse kuin ehkä hieman ääntään korottaa ja kaikki menee kuin tanssi...
Itse olen ihan loppu tähän ja meinaan neuvolassa ottaa asian puheeksi jos täältä ei saa mitään apua...
Ja tuossa vaan yks esimerkki.
Jos pyydän tekemään ihan mitä vaan niin aina tuollainen vastaus ja ärsyttävä tanssahtelu päälle.
Mies saa kyllä stopin tohon ja kun hän on paikalla, tottelee laps minuakin, ainakin jossain määrin... En ymmärrä miksi miehen ei tarvitse kuin ehkä hieman ääntään korottaa ja kaikki menee kuin tanssi...
Itse olen ihan loppu tähän ja meinaan neuvolassa ottaa asian puheeksi jos täältä ei saa mitään apua...