H
Harmaavarpunen
Vieras
Tällainen kysymys tänään
. Missä (ulkomailla) lapsesi ovat matkanneet ja minkäikäisistä kyse? Pidätkö tärkeänä, että näkevät muita kulttuureja ja miten eri maissa eletään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja x:2v ja 5v eivät ole käyneet kotimaata kauempana. Mun mielestäni alle 5-vuotiaan matkustaminen on lähinnä sitä, että muksu on pakko raahata mukana kun vanhemmat haluavat matkustaa. Ei siitä reissusta lapselle juuri muistikuvia jää. 5v:n ja sitä vanhemman kanssa matkustamisessa alkaa jo olla jotain itua, ja lapsikin saattaa jo silloin saada matkasta jotain irti.
Alkuperäinen kirjoittaja x:2v ja 5v eivät ole käyneet kotimaata kauempana. Mun mielestäni alle 5-vuotiaan matkustaminen on lähinnä sitä, että muksu on pakko raahata mukana kun vanhemmat haluavat matkustaa. Ei siitä reissusta lapselle juuri muistikuvia jää. 5v:n ja sitä vanhemman kanssa matkustamisessa alkaa jo olla jotain itua, ja lapsikin saattaa jo silloin saada matkasta jotain irti.
Rannalako ei voi juosta kesällä Suomessa? Itse henk.koht kaipaan matkalta muutakin kuin ylihinoiteltua rantaelämää joka toistuu samana viikon jokaisena päivänä.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja x:2v ja 5v eivät ole käyneet kotimaata kauempana. Mun mielestäni alle 5-vuotiaan matkustaminen on lähinnä sitä, että muksu on pakko raahata mukana kun vanhemmat haluavat matkustaa. Ei siitä reissusta lapselle juuri muistikuvia jää. 5v:n ja sitä vanhemman kanssa matkustamisessa alkaa jo olla jotain itua, ja lapsikin saattaa jo silloin saada matkasta jotain irti.
Sinulla on toki oikeus mielipiteeseesi, mutta ei kuitenkaan ole käytännön kokemusta. Voin kokemuksesta sanoa, että lapsen riemu polskiessa hotellin uima-altaassa kaiket päivät on vailla vertaa. Ja riemu siitä, että saa juosta rannalla paljain varpain, tehdä hiekkalinnoja sun muuta. Siitä on lapsen raahaaminen mukaan vanhempien nautinnon vuoksi kaukana...Meillä on nyt matkailu muuttunut täysin ns. lapsen ehdoilla tehtäväksi, ja koko perhe nauttii yhteisestä reissusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja x:2v ja 5v eivät ole käyneet kotimaata kauempana. Mun mielestäni alle 5-vuotiaan matkustaminen on lähinnä sitä, että muksu on pakko raahata mukana kun vanhemmat haluavat matkustaa. Ei siitä reissusta lapselle juuri muistikuvia jää. 5v:n ja sitä vanhemman kanssa matkustamisessa alkaa jo olla jotain itua, ja lapsikin saattaa jo silloin saada matkasta jotain irti.
Sinulla on toki oikeus mielipiteeseesi, mutta ei kuitenkaan ole käytännön kokemusta. Voin kokemuksesta sanoa, että lapsen riemu polskiessa hotellin uima-altaassa kaiket päivät on vailla vertaa. Ja riemu siitä, että saa juosta rannalla paljain varpain, tehdä hiekkalinnoja sun muuta. Siitä on lapsen raahaaminen mukaan vanhempien nautinnon vuoksi kaukana...Meillä on nyt matkailu muuttunut täysin ns. lapsen ehdoilla tehtäväksi, ja koko perhe nauttii yhteisestä reissusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja x:2v ja 5v eivät ole käyneet kotimaata kauempana. Mun mielestäni alle 5-vuotiaan matkustaminen on lähinnä sitä, että muksu on pakko raahata mukana kun vanhemmat haluavat matkustaa. Ei siitä reissusta lapselle juuri muistikuvia jää. 5v:n ja sitä vanhemman kanssa matkustamisessa alkaa jo olla jotain itua, ja lapsikin saattaa jo silloin saada matkasta jotain irti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rannalako ei voi juosta kesällä Suomessa? Itse henk.koht kaipaan matkalta muutakin kuin ylihinoiteltua rantaelämää joka toistuu samana viikon jokaisena päivänä.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja x:2v ja 5v eivät ole käyneet kotimaata kauempana. Mun mielestäni alle 5-vuotiaan matkustaminen on lähinnä sitä, että muksu on pakko raahata mukana kun vanhemmat haluavat matkustaa. Ei siitä reissusta lapselle juuri muistikuvia jää. 5v:n ja sitä vanhemman kanssa matkustamisessa alkaa jo olla jotain itua, ja lapsikin saattaa jo silloin saada matkasta jotain irti.