missä menee raja sopivan ja epäsopivan viestittelyn välillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias

Vieras
jos viestitelet (facebook, meili, tekstari ) vieraan miehen kanssa niin missä menee raja, mikä on vielä kaverijuttua ja mikä menee sinne ajatustasolla pettämisen puolelle?

Mulle ainoastaan fyysinen pettäminen on pettämistä, ja sellaisesta pidättäydyn tiukasti! Jutuillani ei sensijaan ole minkäänlaista rajaa tai tolkkua. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Mulle ainoastaan fyysinen pettäminen on pettämistä, ja sellaisesta pidättäydyn tiukasti! Jutuillani ei sensijaan ole minkäänlaista rajaa tai tolkkua. :xmas:

eli voisit vaikka jutella seksifantasioistasi vieraan miehen kanssa eikä olisi pettämistä mielestäsi? onko miehesi myös samoilla linjoilla?

no jos puhelin numerotkin on vaihdettu, niin sitten on mennyt epäsopivaksi mun mielestä. Voihan sitä miettiä et jos kumppanis toimis noin, niin mitä itse ajattelisit silloin. Hyväksyisitkö?

Miespuolisten kavereiden kanssa jutellaan samoja juttuja kun naistenkin, jos siis ovat yhtään läheisempiä kavereita. Kuulumisia, murheita, iloja, suruja. Ei siihen liity mitään erotiikkaa. Ei ole tarvetta millekään vihjailuille ja muulle.

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:

eli voisit vaikka jutella seksifantasioistasi vieraan miehen kanssa eikä olisi pettämistä mielestäsi? onko miehesi myös samoilla linjoilla?

Olen jutellut monesti! Mieheni on lukenut niitä juttujani myös eikä ole puuttunut asiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa vaan:
no jos puhelin numerotkin on vaihdettu, niin sitten on mennyt epäsopivaksi mun mielestä. Voihan sitä miettiä et jos kumppanis toimis noin, niin mitä itse ajattelisit silloin. Hyväksyisitkö?

no jos vaikka ajatellaan että kyseessä on semmonen tuttava tai kaveri, jonka numero/meiliosote sulla on jo entuudestaan?

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa vaan:

Pettäminen on pettämistä silloin kun se tuntuu pettämiseltä, silloin kun pitää salailla jotain tai tulee huono omatunto.

Jos mä juttelen seksifantasioista kaverin kanssa tai jopa flirttailen, ei sillä ole merkitystä onko kaveri mies vai nainen. Jos musta tuntuu että alan saada tunteita tai on jotain asioita joita pitää salailla mieheltä niin silloin ollaan menty rajan yli.

Olen jutellut monesti! Mieheni on lukenut niitä juttujani myös eikä ole puuttunut asiaan.

mielenkiintoista. :) kenen ihmisten kanssa sä tämmöisiä viestittelet? tunteeko miehesi ne myös?

mielenkiintoista. :) kenen ihmisten kanssa sä tämmöisiä viestittelet? tunteeko miehesi ne myös?

Vanhojen ja uudempien tuttujen. Osan näistä kaverimiehistä olen tuntenut lähemmäs parikymmentä vuotta eikä koskaan ole käynyt mielessä hipaista edes pikkusormella. En nyt kuitenkaan aio ihan yksityiskohtaisesti kertoa, mistä olen sentyyppisiä ihmisiä löytänyt... Mieheni tietää osan heistä, mutta ei ole kuitenkaan tainnut kaikkia tavata. Minulla oli useimmat niistä miehistä kavereina jo silloin, kun mieheni ensimmäisen kerran tapasin.

Jaa, semmonen on kai sopivaa, mitä vois kaverillekin kertoa? sit ehkä mun mielestä ei ois sopivaa vaikka webbicameran edessä tunkea jotain sisäänsä tms. ois ehk vähä epäsopivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jaa, semmonen on kai sopivaa, mitä vois kaverillekin kertoa? sit ehkä mun mielestä ei ois sopivaa vaikka webbicameran edessä tunkea jotain sisäänsä tms. ois ehk vähä epäsopivaa.

Joo, en mäkään webbikamerajuttuja ehkä sulattaisi. Itse olen (onneksi?) sen verran ujo, etten muutenkaan virittäisi web-kameraa mihinkään tarkoitukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Joo, en mäkään webbikamerajuttuja ehkä sulattaisi. Itse olen (onneksi?) sen verran ujo, etten muutenkaan virittäisi web-kameraa mihinkään tarkoitukseen.

Pahinta siinä ois mun mielestä se, että mä en näytä kovin nätiltä sen kameran kautta. :xmas: No ei vais, mut kyl mun mies vetäis herneen nokkaan moisesta. Sen sijaan ei sitä haittaa, jos kerron vaikka jollekin mieltymyksiäni, koska en ole livenäkään mitenkään sillä tavalla ujo. En kyllä sitten viestittelekään semmoista, mitä en voisi kasvotusten jollekin kaverille sanoa.
Tai siis ei ainakaan pitäis.

Yhteistyössä