U
utelias
Vieras
jos viestitelet (facebook, meili, tekstari ) vieraan miehen kanssa niin missä menee raja, mikä on vielä kaverijuttua ja mikä menee sinne ajatustasolla pettämisen puolelle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Mulle ainoastaan fyysinen pettäminen on pettämistä, ja sellaisesta pidättäydyn tiukasti! Jutuillani ei sensijaan ole minkäänlaista rajaa tai tolkkua. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Mulle ainoastaan fyysinen pettäminen on pettämistä, ja sellaisesta pidättäydyn tiukasti! Jutuillani ei sensijaan ole minkäänlaista rajaa tai tolkkua. :xmas:
eli voisit vaikka jutella seksifantasioistasi vieraan miehen kanssa eikä olisi pettämistä mielestäsi? onko miehesi myös samoilla linjoilla?
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa vaan:no jos puhelin numerotkin on vaihdettu, niin sitten on mennyt epäsopivaksi mun mielestä. Voihan sitä miettiä et jos kumppanis toimis noin, niin mitä itse ajattelisit silloin. Hyväksyisitkö?
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa vaan:no jos puhelin numerotkin on vaihdettu, niin sitten on mennyt epäsopivaksi mun mielestä. Voihan sitä miettiä et jos kumppanis toimis noin, niin mitä itse ajattelisit silloin. Hyväksyisitkö?
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Mulle ainoastaan fyysinen pettäminen on pettämistä, ja sellaisesta pidättäydyn tiukasti! Jutuillani ei sensijaan ole minkäänlaista rajaa tai tolkkua. :xmas:
eli voisit vaikka jutella seksifantasioistasi vieraan miehen kanssa eikä olisi pettämistä mielestäsi? onko miehesi myös samoilla linjoilla?
Olen jutellut monesti! Mieheni on lukenut niitä juttujani myös eikä ole puuttunut asiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Mulle ainoastaan fyysinen pettäminen on pettämistä, ja sellaisesta pidättäydyn tiukasti! Jutuillani ei sensijaan ole minkäänlaista rajaa tai tolkkua. :xmas:
Olen jutellut monesti! Mieheni on lukenut niitä juttujani myös eikä ole puuttunut asiaan.
mielenkiintoista.kenen ihmisten kanssa sä tämmöisiä viestittelet? tunteeko miehesi ne myös?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jaa, semmonen on kai sopivaa, mitä vois kaverillekin kertoa? sit ehkä mun mielestä ei ois sopivaa vaikka webbicameran edessä tunkea jotain sisäänsä tms. ois ehk vähä epäsopivaa.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jaa, semmonen on kai sopivaa, mitä vois kaverillekin kertoa? sit ehkä mun mielestä ei ois sopivaa vaikka webbicameran edessä tunkea jotain sisäänsä tms. ois ehk vähä epäsopivaa.
Joo, en mäkään webbikamerajuttuja ehkä sulattaisi. Itse olen (onneksi?) sen verran ujo, etten muutenkaan virittäisi web-kameraa mihinkään tarkoitukseen.