Missä mun kirjani on??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Minun pitäisi löytää eräs kirja pikimiten (tänään). Kirjan olen nähnyt viimeksi taloudessamme joskus viime vuoden puolella ja sen jälkeen olemme myös muuttaneet.

Olin varma, että kirja on punaisessa kangaskassissa, joten etsin punaista kangaskassia koko päivän. Löysin sen äsken ja mitäpä vielä, ei siellä ollutkaan kirjaa! Nyt muistelisin, että kirjan olisin nähnyt harmaassa repussa, mutta se ei ollut sielläkään, vaan reppu oli tyhjennetty jonnekin muualle. Älkää vaan sanoko, että se kirja on jossain kellarin pohjimmaisena..

Mitä mä teen. :(

Ihan varmasti se on jossaain laatikossa mihin se ei olisi kuulunut ja nyt se on pohjimmaisena varastossa ja sen päälle laatikossa joutuneet sormiväripurkit ovat menneet rikki :xmas: Näin se ainakin menisi jos tuo kirja olis mun hukkaama että etsinnän iloa :D

Niin mää tosiaan toivon, että en joudu sinne kellariin kaivamaan.. En ole kyllä sitä sinne kellariin pistänyt, en varmasti! Kun tiesin tarvitsevani sitä vielä nyt toukokuussa.. Hoh, mitäköhän tästäkin tulee. Kirjahyllykin katsottu eikä sielläkään ollut, vaikka sehän olis ollu just tyypillistä..