Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:Se on kyllä tosi hauskan näköinen! En tiedä, minkä ikäiseksi menee (siis että minkä ikäinen lapsi vielä mahtuu, on vähän pienen näköinen mun mielestä).
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:Meidän 3v tyttö "pakotti" ostamaan tuon, kun näki Kodin Anttilassa. Isälle piti muutama koirankatse kyllä antaa, mutta sulihan sePikkuveli on vasta ihan kohta 1v, joten menee muutama kk ennen kuin tuohon siirtyy (ja silloinkin täytyy rappuihin kehitellä joku este).
Kodin Ykkösessä on muuten satasen halvempi, joten tilaa sieltä:
http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=373031&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3020000&compartmentId=3020800&categoryId=3020801
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:Meidän 3v tyttö "pakotti" ostamaan tuon, kun näki Kodin Anttilassa. Isälle piti muutama koirankatse kyllä antaa, mutta sulihan sePikkuveli on vasta ihan kohta 1v, joten menee muutama kk ennen kuin tuohon siirtyy (ja silloinkin täytyy rappuihin kehitellä joku este).
http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=373031&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3020000&compartmentId=3020800&categoryId=3020801
mitenköhän mä saisin tuon miehen vielä suostumaan![]()
niin ja mistähän mä rahat tohon :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:Meidän 3v tyttö "pakotti" ostamaan tuon, kun näki Kodin Anttilassa. Isälle piti muutama koirankatse kyllä antaa, mutta sulihan sePikkuveli on vasta ihan kohta 1v, joten menee muutama kk ennen kuin tuohon siirtyy (ja silloinkin täytyy rappuihin kehitellä joku este).
mitenköhän mä saisin tuon miehen vielä suostumaan![]()
niin ja mistähän mä rahat tohon :headwall:
Kokeile sitä koirankatsetta :kieh: Ja tuohonhan saa kuukausierätkin. Laske vaikka mitä tekee per päivä viiden vuoden käytölle ja esitä laskelma miehelle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä ostaisin heti jos saisin vaan myytyä ton edellisen linja-autokerrossängyn pois!
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä ostaisin heti jos saisin vaan myytyä ton edellisen linja-autokerrossängyn pois!
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:nyt tais olla huutiksessä sellanen..
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä ostaisin heti jos saisin vaan myytyä ton edellisen linja-autokerrossängyn pois!
millanen se linja-autosänky on?
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:nyt tais olla huutiksessä sellanen..
en mä lyötänyt, vaikka etsin?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Mua vähän harmittaa, että en hoksannut noita sillon kun ostin lapsille kerrossänkyä 1,5 vuotta sitten. Toi linja-auto ois ihan täydellinen ja sopis tonne huoneeseen, vaikka on sisustettu pojalle ja tytölle sopivaks. Ja isäni ajaa linja-autoa niin lapset tykkäis tosta.
Mutta meillä on Unipuun kerrossänky, ihana sekin.