missä muualla myydään näitä PALOAUTOKERROSSÄNKYJÄ ku netanttilassa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaManna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en muista puljua mutta netin kautta sai jostain kaluste-nettiliikkeestä. meillä on ton sarjan sellanen fantasia bus-sänky (2-kerroksinen bussi-sänky)
pulju löytyy kyllä kun googlettaa vaikka sanan formulasänky :saint:

Meidän 3v tyttö "pakotti" ostamaan tuon, kun näki Kodin Anttilassa. Isälle piti muutama koirankatse kyllä antaa, mutta sulihan se :D Pikkuveli on vasta ihan kohta 1v, joten menee muutama kk ennen kuin tuohon siirtyy (ja silloinkin täytyy rappuihin kehitellä joku este).
Kodin Ykkösessä on muuten satasen halvempi, joten tilaa sieltä:
http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=373031&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3020000&compartmentId=3020800&categoryId=3020801

Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Meidän 3v tyttö "pakotti" ostamaan tuon, kun näki Kodin Anttilassa. Isälle piti muutama koirankatse kyllä antaa, mutta sulihan se :D Pikkuveli on vasta ihan kohta 1v, joten menee muutama kk ennen kuin tuohon siirtyy (ja silloinkin täytyy rappuihin kehitellä joku este).
http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=373031&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3020000&compartmentId=3020800&categoryId=3020801

mitenköhän mä saisin tuon miehen vielä suostumaan :whistle:

niin ja mistähän mä rahat tohon :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:

Kokeile sitä koirankatsetta :kieh: Ja tuohonhan saa kuukausierätkin. Laske vaikka mitä tekee per päivä viiden vuoden käytölle ja esitä laskelma miehelle :D

Kokeile sitä koirankatsetta :kieh: Ja tuohonhan saa kuukausierätkin. Laske vaikka mitä tekee per päivä viiden vuoden käytölle ja esitä laskelma miehelle :D

kyllä tuo hinta kyllä itseäkin hieman kirpaisee :headwall:

pitäis kai mummilta ja ukilta pyytää osallistumista.. mä ku en millään tykkää noista osamaksuista..

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mä ostaisin heti jos saisin vaan myytyä ton edellisen linja-autokerrossängyn pois!

millanen se linja-autosänky on?

4595picture3Upload.jpg

ratti siitä on irti mut tallessa, pitää ostaa vain mulla ruuvit siihen ja kiinnittää. vuoden vanha. ostin 600lla eurolla. on tarjottu 200e juurikin harmaan linkittämän tarjouksen tekijänä.

Ei jumankekka, mä haluun tollasen linja-autosängyn =) Lapset varmaan tykkäis ja jäis niitten makkariin enempi tilaa... Tosin niillä on hyvät yksittäissängyt kaikilla, anoppi osti - anoppi saattas tykätä huonoo, jos vaihtasin toiseen... Enkä kyllä mieheltäkään ole kysyny. Mutku MÄ HALUUN! :D

Mua vähän harmittaa, että en hoksannut noita sillon kun ostin lapsille kerrossänkyä 1,5 vuotta sitten. Toi linja-auto ois ihan täydellinen ja sopis tonne huoneeseen, vaikka on sisustettu pojalle ja tytölle sopivaks. Ja isäni ajaa linja-autoa niin lapset tykkäis tosta.

Mutta meillä on Unipuun kerrossänky, ihana sekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Mua vähän harmittaa, että en hoksannut noita sillon kun ostin lapsille kerrossänkyä 1,5 vuotta sitten. Toi linja-auto ois ihan täydellinen ja sopis tonne huoneeseen, vaikka on sisustettu pojalle ja tytölle sopivaks. Ja isäni ajaa linja-autoa niin lapset tykkäis tosta.

Mutta meillä on Unipuun kerrossänky, ihana sekin.

Menee ehkä pidemmän aikaa :)

Yhteistyössä