Missä myydään näitä topparukkasia? #kuva#

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitkävartisena ja kokoa 6-8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pitkävartisena ja kokoa 6-8

Vieras
molo-kids-pitkavartiset-toppakintaat-rainbow.jpg

Molokids pitkävartiset toppakintaat rainbow. Kokoa 6-8v

Nettikaupat Suomessa ja ulkomailla? Kaupat Espoossa tai Helsingissä?

[QUOTE="haalari";22062931]Jumbon punavuoren peikossa. Joo,ovat lyhytvartiset, mutta so what????
hyvin pysyvät kädessä silti. voit myös laittaa haalarin tai takin alle.
eikö kelpaa?[/QUOTE]

Kyllähän pitkävartiset ovat paremmat. Eivät lähde sieltä takin alta niin helposti karkuun. Tuntuu vaan niin, että yksivärisiä igoreita löytyy koossa 6-8vee.

[QUOTE="haalari";22062931]Jumbon punavuoren peikossa. Joo,ovat lyhytvartiset, mutta so what????
hyvin pysyvät kädessä silti. voit myös laittaa haalarin tai takin alle.
eikö kelpaa?[/QUOTE]

Ei, ei kelpaa. Muutenhan tää aloitus olisi turha jos kelpaisi. Tosin ei mun elämä ole yksistä rukkasista kiinni jos noita ei löydy mistään. Sitten vain ostan jotkut toisen väriset tai -merkkiset. Noi vain sopisi värinsä puolesta muuhun vaatetukseen todella hyvin ja mallina haluan ehdottomasti pitkävartisen.

Ei, ei kelpaa. Muutenhan tää aloitus olisi turha jos kelpaisi. Tosin ei mun elämä ole yksistä rukkasista kiinni jos noita ei löydy mistään. Sitten vain ostan jotkut toisen väriset tai -merkkiset. Noi vain sopisi värinsä puolesta muuhun vaatetukseen todella hyvin ja mallina haluan ehdottomasti pitkävartisen.

No etsippä sitten ihan itte!
ihme nipoilua jonkun hanskojen takia!

[QUOTE="vieras";22063008]No etsippä sitten ihan itte!
ihme nipoilua jonkun hanskojen takia![/QUOTE]

:laugh: Aloittaja kysyi nimenomaan apuja tietyn mallin löytämiseen. Ei kysynyt että mistä löytyy raidalliset hanskat. En mä vetäisi hernettä nenään itse siitä, kun en voikaan auttaa.

Kuumimmat

Yhteistyössä