Missä niitä miehiä sit eron jälkeen tapaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
mä en kestä yksinäisyyttä tai ennen olin oikea erakko,mutta tän just päättyneen suhteen jälkeen kaipaan ja tarvitsen jotain.Mun on tunnettava itteni jälleen ehyeksi.Olen mukava ja kauniiksi kehuttu :) Missä te olette tavannu uuden miehen? en usko että baarista,sieltä tapasin exäni ja loppu on historiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Siru:
Minä tapasin kahvilan jonossa. Lapsi oli vaunuissa mukana joten eipä ollut esteenä muksu.
Nyt tulee 10v täyteen joulun alla=)

Ihanaa!!!!!

Ite kyllä eilen tapasin gigantissa ihanan mies myyjän....se anto pojalleni leikkipuhelimen,olin ihan vaikeena et öö siis eikö maksa mitn ja punastelin ;)

Oisko pitäny vaan rohkeesti kysyä että lähtiskö kahveille....poikani on tosin vasta vuoden,herättääkö miehessä millasia tunteita?!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minä tapasin kahvilan jonossa. Lapsi oli vaunuissa mukana joten eipä ollut esteenä muksu.

Ihanaa!!!!!
poikani on tosin vasta vuoden,herättääkö miehessä millasia tunteita?!

No minun vauvani oli silloin ihan muutaman kuukauden ikäinen.
Lapsi ei ollut miehelle ongelma millään lailla missään vaiheessa. Meillä kyllä lähtökohta oli helppo koska olin totaalisen yksin eikä ollut hankalaa exää kuvioissa. Mies on nykyään ihan papereissakin lapsen isä.

Jos vaan on uskallusta väläyttää hymy ja kysästä kahville niin anna palaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja siru:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ihanaa!!!!!
poikani on tosin vasta vuoden,herättääkö miehessä millasia tunteita?!

No minun vauvani oli silloin ihan muutaman kuukauden ikäinen.
Lapsi ei ollut miehelle ongelma millään lailla missään vaiheessa. Meillä kyllä lähtökohta oli helppo koska olin totaalisen yksin eikä ollut hankalaa exää kuvioissa. Mies on nykyään ihan papereissakin lapsen isä.

Jos vaan on uskallusta väläyttää hymy ja kysästä kahville niin anna palaa!!!

en taija uskaltaa ;) jäiks!

Yhteistyössä