S
suklaa
Vieras
Viime tippaan jäi pääsiäismunien osto omille ja sukulaisten lapsille. Mitähän yllätyksiä ne tänä vuonna sisältävät? Kindereitä syötiin jo palmusunnutaina ja niissä oli koottavaa muovitavaraa sekä jotain jalkapallojuttuja. Ei kovin innostanut lapsiakaan. Suklaa Kinderissä on hyvää toisin kuin Disney munassa, jota en pystynyt edes syömään. Se oli ukrainassa valmistettu, kääritty kullanväriseeen paperiin, jossa kuvattuna Pluto ja Akun veljenpojat. Yllätys siinä munassa oli kirjanmerkki. Siis missä kivat yllätykset, missä hyvä suklaa? Onko samassa?