missä parhaat puutarhakeskustelut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viherpeukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö ne ollu sillo Kanerva-Tuksu aikoihin joku vuosi sitten... :)

Ei vaan oikeasti, en osaa kyllä neuvoa. :( Kumpa mullakin olis viherpeukku... mutta ei innosta yhtään ne asiat, vaikka unelmoinki kukoistavasta pihasta :D

hehehee :D

jos haluaa kukoistavan pihan niin pitää vaan osata valita ne helpot ja kestävät kasvit. Niitä löytyy parhaiten vanhoilta pihoilta, joten mummoloita kiertämään :)

[QUOTE="vieras";25881708]Mummojen puutarhat ovat yleensä niin huonossa kunnossa, että tarvisi aikalailla trimmausta.[/QUOTE]

sieltä alta löytyy kuitenkin ne kestävimmät kasvit, jotka selviää vähällä hoidolla, ei tarvitse olla kummoinen viherpeukalo saadakseen ne kukoistamaan!

Tuolla puutarha netissä oon lukenu jonkun verran ketjuja, mutten oikein sellasta kivaa paikkaa ole myöskään löytänyt. Mä kyllä elän jo täysillä kevättä ja ikkunalaudalla on yhtä ja toista jo itämässä.

Tuolla puutarha netissä oon lukenu jonkun verran ketjuja, mutten oikein sellasta kivaa paikkaa ole myöskään löytänyt. Mä kyllä elän jo täysillä kevättä ja ikkunalaudalla on yhtä ja toista jo itämässä.

niin mullakin, mutta pihalle ei vielä pääse :( ei oo vielä omenapuita, joita vois käydä leikkelemässä :D vertaistukea ja ideoita olis kiva saada. Joskus vuosia sitten oli nicehouse, mutta se on tainnut kuivahtaa kokonaan?

Yhteistyössä