Missä saa myytyä vaunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä sain myytyä Keltaisessa pörssissa Teutonia Funit.

Ap:n vaunuille en osaa hintaa arvioida, kannattaa laittaa huutikseen hakuun vaunujen merkki, ja katsoa paljollako muut ovat niitä myyneet.

ihmiset luulee, että saavat 700-800 euroa maksaneista vaunuistaan täyden hinnan, vaikka olisi viis vuotta vanhemmat. Just katoin työpaikan kirppiksellä, kun joku möi 80-luvun kuosilla olevia Oran vaunuja 150 euroon. Mä myin Oran -07 vaunut viime vuonna ja ostaja löytyi heti. Hp 120 euroa. Ja ostajakin kehui priimakuntoisiksi, mutta kun en halunnut jäädä odottamaan mahdollisesti kuukausitolkulla, että meneekö 50 korkeammalla hinnalla, niin myin pois.

Tajutkaa nyt, että ne vaunut on käytettyjä, mitä myytte, te ootte (tai se vauva/t) käyttäneet niitä. Ei kukaan maksa edes puolta siitä hinnasta, vaan ostaa mieluummin uudet ja myy ite ne sit etiäpäin.

[QUOTE="äiti";24406014]ihmiset luulee, että saavat 700-800 euroa maksaneista vaunuistaan täyden hinnan, vaikka olisi viis vuotta vanhemmat. Just katoin työpaikan kirppiksellä, kun joku möi 80-luvun kuosilla olevia Oran vaunuja 150 euroon. Mä myin Oran -07 vaunut viime vuonna ja ostaja löytyi heti. Hp 120 euroa. Ja ostajakin kehui priimakuntoisiksi, mutta kun en halunnut jäädä odottamaan mahdollisesti kuukausitolkulla, että meneekö 50 korkeammalla hinnalla, niin myin pois.

Tajutkaa nyt, että ne vaunut on käytettyjä, mitä myytte, te ootte (tai se vauva/t) käyttäneet niitä. Ei kukaan maksa edes puolta siitä hinnasta, vaan ostaa mieluummin uudet ja myy ite ne sit etiäpäin.[/QUOTE]

Kyllä mä nyt sen tajuan, että niistä ei täyttä hintaa kukaan maksa, enkä pyydäkään. mietin vaan sopivaa hintaa...

[QUOTE="äiti";24406014]ihmiset luulee, että saavat 700-800 euroa maksaneista vaunuistaan täyden hinnan, vaikka olisi viis vuotta vanhemmat. Just katoin työpaikan kirppiksellä, kun joku möi 80-luvun kuosilla olevia Oran vaunuja 150 euroon. Mä myin Oran -07 vaunut viime vuonna ja ostaja löytyi heti. Hp 120 euroa. Ja ostajakin kehui priimakuntoisiksi, mutta kun en halunnut jäädä odottamaan mahdollisesti kuukausitolkulla, että meneekö 50 korkeammalla hinnalla, niin myin pois.

Tajutkaa nyt, että ne vaunut on käytettyjä, mitä myytte, te ootte (tai se vauva/t) käyttäneet niitä. Ei kukaan maksa edes puolta siitä hinnasta, vaan ostaa mieluummin uudet ja myy ite ne sit etiäpäin.[/QUOTE]

No Ora nyt ei maksakaan uutena kun alle 400 euroo. Itse ostin 2009 vuonna edellisen vuosimallin Orat alle 300 euron (ja möin 170 pois).

No johan 80-luvun kuosit on retroo, niin kai niistä voi pyytääkin enemmän, nih!

Yhteistyössä