missä se hukkapiilo on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

manna

Vieras
mä olen kadottanut kahdet kynsisakset jonnekin. Kameran laturin johto kadoksissa. Verenpainemittari on ollut teillä tietämättömillä varmaan jo 5 vuotta. Ja meillä näitä neliöitä ei ole kuin alle 80, joten mihin kummaan ne tavarat menee???

otin tänään mikron pois paikoiltaan, kun sinne en ole pitkään aikaan kurkistanut. Takaa löytyi nenäsumutepullo, kuitti jostain pankkiasioinnista, lasten hamahelmityö, muttei niitä kynsisaksia. grrr... seuraavaksi hyökkään pyykinpesukoneen kimppuun ja katson, mitä sen takana on.

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
otin tänään mikron pois paikoiltaan, kun sinne en ole pitkään aikaan kurkistanut. Takaa löytyi nenäsumutepullo, kuitti jostain pankkiasioinnista, lasten hamahelmityö, muttei niitä kynsisaksia. grrr... seuraavaksi hyökkään pyykinpesukoneen kimppuun ja katson, mitä sen takana on.

Meillä myös on mikron ja pyykkikoneen takana kaikenlaista pientä, mutta kun on niin laiska ettei niitä jaksa kiskoa.. tosin pyykkikonetta pitäisi kiskoa, kun siinä on aika iso tulipalovaara jos sinne kertyy roskaa ja pölyä. Töpselikin pitäs kuulemma pitää irti seinästä.

Meillä on myös tällainen valikoiva musta aukko, joka myös joskus pullauttelee ulos ihan omituisia tavaroita/vaatteita, joita ei kukaan tunnista tai huoli.
Viimeksi sieltä pullahti hienot tuulihousut, joita kukaan ei ole tunnistanut, otin ne itselleni käyttöön :)
Meillä ostettiin kynsisaksille ohutta kettinkiä ja ruuvattiin vessan kaappiin kiinni, ne ainakin pysyy tallessa.

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
KÄTKIJÄT!!! voiko niitä loukuttaa tai myrkyttää?

Ei. Niiden kanssa täytyy vaan oppia elämään :D
Niiden työtä voi kyllä hankaloittaa. Jos onnistut aina käytön jälkeen palauttamaan tavaran oikealle paikalleen ne muuttavat.
Meidän perhe ei tähän kykene joten olen nostanut kädet pystyyn ja Kätkijät ilmoittavat olemassa olostaan aina silloin tällöin.

Meillä on kans tääl semmoinen jemma niminen piilo..sinne kun joutuu tavaroita niin ei kyl löydy vaikka kuinka ettis :/
Sitten niitä tavaroita saattaa putkahtaa joskus takasinkin, kun lopettaa etsimisen :D

mulla on kans joutunu jonnekin mm. sormus ( ei vihki- tai kihlasormus,mut muuten tärkeä) yks kirja, yks tietokoneen ohjelman cd ...jne. ja niitä tavaroita ei kerta kaikkiaan löydy vaikka miten etsii... mua oikeesti pelottaa et mulla on vakavia muistiongelmia, dementian varhaisoireita tms. muuten mä en noita hukkaan joutumisia voi ymmärtää

vaatehuone raivattu. ei löytynyt yhden yhtä kätkijän pesää. Yksi kadonnut mekko sentään sieltä löytyi. Nyt vaan pitäisi löytää se kameran johto, että pääsis myymään kaiken ylimääräisen pois.

Yhteistyössä