Missä tuplissa voin kuljettaa MOLEMMAT lapseni kasvot äitiin päin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cassyput
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cassyput

Aktiivinen jäsen
28.04.2007
11 131
0
36
Osaatteko auttaa, pliiiis?

Ainakin Teutonian Team S4 -rattaissa saa istuimen suuntaa vaihtaa. Sitten on Emmaljungan Twin Cerox 360, joissa on jopa heittoaisa. Onko muita? Toisena kriteerinä mulla on kääntyvät etupyörät, eli ei perus 4-pyörärattaita.

Kiitos jo etukäteen jos joku osaa kertoa! :wave:

Happy baby spider swing on meillä ja voin suositella :attn: Molemmat saa kasvot työntäjään päin tai molemmat poispäin tai toisen työntäjään ja toisen poispäin. Vaihtoehtoja siis monia :D Molemmille omat yhden hengen hyttysverkot ja sadesuojat joka myös minusta plussaa! Ja kääntyvät hyvät etupyörät!

Ja näihin mahtuu isompikin lapsi. Pitkä 2,5v poikammekin joka ei enää vuosi sitten mahtunut esim. brion double wave kuomun alle...

Meidän mimmi on tosi pienikokoinen, että koko ei pitäis olla ongelma.

Siis missä herquleksissa se onnistuu?

Mistä netistä näkisin tietoa noista happy babyistä? Missä niitä myydään?

Hinta ei sinänsä haittaa, vaikka oliski kalliimpikin, haluan vain että mun speksit täyttyy. Niin ja että rattaat on hienot. :ashamed: :D

Noi Herquleksen värit on niiiiiin :x . Mä tykkään yksinkertaisista väreistä, korkeintaan kaksi väriä.

Tuisku77, pystytkö kertomaan lisää noista Happy Babyistä? Mistä ootte ostaneet ne? Paljon kustansivat?

meillä on herquleksen tuplat, värinpä puna-harmaa. ja mun mielestä ne on hienon väriset :D:D sitä väriä ei sit taida olla myynnissä enään.. pitääks sulla olla uudet? tykkäsitkö muuten herquleksen mallista?

Kyllä tuo Herqules ulkonäöllisesti kelpaa muuten, nuo nyt myynnissä olevat värit on vain tosi yök. Tota laatua hieman epäilen, lieneekö syyttä?

Ei tarvitse olla välttis uudet kärrit, kunhan on tiptop-kunnossa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Kyllä tuo Herqules ulkonäöllisesti kelpaa muuten, nuo nyt myynnissä olevat värit on vain tosi yök. Tota laatua hieman epäilen, lieneekö syyttä?

mä en osaa sanoa laadusta muutako että yhtä hyvänä pysynyt ku meidän emmaljungat, eli siis ei päljoa käytönjälkiä :D kankaat kuin uudet, ainoastaan siinä mistä työnnetään (pehmus) sinä yks pieni jälki ja rungossa pari naarmua, mut niitä voi varmaan odottaakki ku rattaat on 2v vanhat :)

noihin herquleksiin pitää muute ostaa se jalkapeite erikseen, sadesuoja tulee mukana. me oltiin aluks vähä aikaa ilman jalkapeitettä mut sit ostettiin se niin oli suojasempaa vauvalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mä en osaa sanoa laadusta muutako että yhtä hyvänä pysynyt ku meidän emmaljungat, eli siis ei päljoa käytönjälkiä :D kankaat kuin uudet, ainoastaan siinä mistä työnnetään (pehmus) sinä yks pieni jälki ja rungossa pari naarmua, mut niitä voi varmaan odottaakki ku rattaat on 2v vanhat :)

Ja olisit valmis myymään pois? Olisko kuvia laittaa, jos annan sähköpostiosoitteen? Mä asun Vaasassa, et satu olemaan lähellä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ja olisit valmis myymään pois? Olisko kuvia laittaa, jos annan sähköpostiosoitteen? Mä asun Vaasassa, et satu olemaan lähellä?

juu mä saan ne rattaat kyl tulemaan etelä-pohjanmaalle, vaikka asutaanki ite etelässä. mäpäs laitan suele kohta yv:tä jos muistan mun salasanan tänne.

Yhteistyössä