Missä vaiheessa raskauskilot alkoi tippumaan imetyksen ansiosta?

6kk ja olin takaisin lähtöpainossa, mutta sehän ei ole kirkossa kuulutettu että se auttaisi jokaiselle. Tiedän erään joka imetti yli vuoden eikä lähteny grammaakaan.

Mulla nousi raskausaikana paino n. 16 kiloa. En tiedä miten paljon painan tällä hetkellä kun en vaakaa omista, mutta vanhat farkut meni jalkaan (vaikka vähän tiukkaa teki...) kun lapsi oli vähän alle 2kk. Millään tavalla en tietoisesti yrittänyt laihduttaa. Söin niin paljon kun vaan maistui ja liikunta rajoittui päivittäisiin vaunulenkkeihin.

eivät missään vaiheessa koska minulle ei tullut raskauskiloja muuta kuin ne kilot mitä tulivat vauvasta, lapsivedestä jne ja ne jäivät synnytyssaliin. Mutta imetys ei kyllä laihduttanut muutenkaan.

Esikoisen jälkeen laihduin entisilleni parissa kuukaudessa ja sitten mentiinkin pian reippaasti alipainon puolelle (-8kg lähtöpainosta), kakkosen jälkeen kilot lähti kans ihan parissa kuussa, mutta! En laihtunutkaan kakkosen jälkeen samalla tavalla, vaan löysää jäi vyötärölle ja ekstraa reisiin. Ja vaikka imetin yli vuoden, nuo jenkkakahvat oli ja pysyi (BMI silti 18). Nyt reilu vuosi synnytyksestä olen lopettanut imetyksen ja alkanut jumpata ja nyt vasta alkaa makkara sulaa. Eli mistä johtuukaan, ihan eri tavoin imetys vaikututti.
Mol raskauksissa tuli 12 kg painoa, joista laitokselle jäi noin 8kg.

No mulla oli tuli jotain reilu 10 kiloa painoa ja takasin alkupainossa oltiin varmaan alle kuukauden kuluttua synnytyksestä. Nyttemmin on painoa pudonnut jo 6 kiloa siitä mitä oli ennen synnytystä, mutta olihan mulla siinä mistä ottaakin =)

Pituus 177cm ja ennen raskautta paino 59kg..Mulla ei juuri tainnut kiloja tippua imetyksen myötä,imetin 5kk..Viimesilläni raskaana ollessa painoin 70-71kg,section jälkeen 66kg..Ehkä pari kiloa lähti ja imetyksen loputtua sain pisteillä pois vielä pari kiloa..Ja tässä sitä taas ollaan,paino n.65kg :ashamed: Noo,nyt oon alkanut taas tsemppaamaan ja vesijumppaamaan :D

18 kiloa tuli raskauden aikana, 10 kiloa jäi laitokselle, kolme kiloa lähti kun tyttö oli puoli vuotias loput viis, nyt kun erosin tytön isästä tytön ollessa vajaa kolme vuotias. Eli imetyksen ansiosta ei lähteny kiloakaan

Yhteistyössä