Missä veronpalautukset????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PersAuki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PersAuki

Vieras
APUA! Veronpalautuksia ei ole tullut ja niillä oli tarkoitus elää 15.12. asti eli silloin tulee seuraavan kerran rahaa. Tilillä 7 euroa ja veronpalautusta piti tulla melkein 400 euroa.

Kaikissa medioissa on toitotettu, miten PYRKIVÄT saamaan rahat ihmisten tileille tämän päivän aikana. Se ei siis ole varmaa, mutta pyrkivät siihen. Itselläni OP ja palautukset ovat tulleet.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Tästäkin peestä saa kiitää Eu-skeidaa, kun piti yhtenäistää maksuliikennettä. Nyt pankit voi ihan oman mielen mukaan siirtää rahoja, kunhan ovat saman päivän puolella tileillä. Eli toisin sanottuna, keräävät korkoa itselleen mahdollisimman pitkään ja asiakas kärsii siitäkin touhusta. Mut joo, ei koskaan kannata vetää tiliä ihan tappiin saakka jos ei pysty odottamaan rahoja muutamaa tuntia. Pieni hätävarasäästö kannattaa olla aina olemassa ja säästäminen onnistuu kyllä jos sitä haluaa, myös pienituloisella. Ei ne isot tulot vaan pienet menot ;)

Tilillähän ne oli jo yöllä :)

Miksi laskea jonkun veronpalautuksen varaan kaikki menot ja muut? Varsinkaan kun ei ota selvää tuleeko ne rahat vai ei ja jos niin koska. Missä säästöt? :O Tai ei mullakaan säästöjä ollu aikoinaan mutta mä olin sillon 17v.

Mulla on toinen tili minne pistän ns. back up plan rahaa. Jos käy jostain syystä niin että rahat on loppu ni sieltä voi ottaa rahat bensaan ja ruokaan. Enkä pidä siellä mitään miljoonia ku reilun satasen ni sillä pääsee pitkälle.

Niin ja mulle ei tule ku opintotuki millä ei pitkälle juhlita....

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Kai nyt jumaliste valtion toimintakykyyn on pakko uskoa! Se on kuule pienipalkkaisen paha suunnitella joulun alla tämän kummemmin taloutta.

Voi jösses sentään. Tiedotusvälineissä on toitotettu viimeinen kuukausi, että veronpalautukset ei tule yöllä klo 00.01, vaan tulevat vasta päivän aikana. Kyllä se on ihan omaa tyhmyyttä, jos ei osaa seurata tiedotusvälineitä ollenkaan, vaan ainoa seurattava media on 2+. Tosin täälläkin on ollut jo kymmeniä ketjuja tästä samasta aiheesta. Että ota nyt vaan seuraavalla kerralla silmä käteen.

Herranjestas, olet oletettavasti aikuinen ihminen, kun omaat jopa ajokortinkin. Kyllä aikuisen ihmisen pitäis tämän verran pystyä taloutta hallitsemaan. Ja kannattaako aina vetää niin tiukille, ettei edes seuraavaan päivään pärjää? Entä sitten, kun auto lävähtää rikki, millä sitten kuljet töihin?

Veronpalautukset maksetaan pankkitileille 5.12. päivän aikana. Maksuosoituksena maksettavat veronpalautukset maksetaan 12.12. alkaen.

Veronpalautukset maksetaan pankkitileille joulukuun viidennen päivän aikana. Jos et ole ilmoittanut tilinumeroasi Verohallinnolle, veronpalautus maksetaan maksuosoituksena. Maksuosoituksina suoritettavat veronpalautukset maksetaan Pohjola Pankin välityksellä kolmelle päivälle jaksotettuna (12.-14.12.2012)

Yhteistyössä