Missä asennossa miehelle piiskaa?

  • Viestiketjun aloittaja Riku56
  • Ensimmäinen viesti
Tseke
Olen mieluiteni mahalteen sängynreunaa vasten. Pari kolme tyynyä mahan alla, jotta pylly sopivasti koholla piiskausta varten. Tarvittaessa voi nilkkoihin tai polvien alapuolelta sitoa kiinni.
Millä välineellä sinä Heidi piiskaat?
 
"klaara"
Paras asento on kontillaan pää lattiassa, jalat hieman levällään, että pallit ovat takaa näkyvillä. Piiskana joko ohuista vitsoista tehty nippu, tai useasta nahkasuikaleesta tehty nahkaruoska. Piskauksen täytyy osua pyllyreiän ympäristöön ja palleihin. Ei tarvi paljon voimaa, mutta hyvin tehoaa.
 
"Justiina"
Naiset, missä asennossa haluatte antaa miehelle piiskaa?
Itse olen ollut jo leski toistakymmentä vuotta, mutta olen tutustunut hieman itseäni nuorempaan "koulupoikaan". Kuritan häntä aina tarvitessa (8-12 kertaa vuodessa) tuolla yläkerran "työhuoneessa". Siellä on isäni aikoinaan tekemä hyvin massiivinen kirjoituspöytä ja kannen takakulmissa on pienet määlyt. Niiden tarkoitusta en todellakaan tiedä mutta olen käyttänyt niitä koulupoikani käsien sitomiseen hänen ollessa kumartuneena pöydän päälle. Aluksi remmillä ja toisinaan haen vielä takapihalta koivupiiskan. On koulupoika taas nöyrä jonkin aikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Riku56
Kiitos kertomuksestasi pojan piiskaamisesta, se on todella kiihottava! Voin hyvin kuvitella itseni siihen tilanteeseen kun poika tulee luoksesi, komennat hänet piiskaushuoneeseen, riisumaan housunsa ja asettumaan kuritettavaksi. Sitten sidot pojan käsistä kiinni niin että saat täysin vapaasti piiskata. Kuuluuko pojan vastustelu leikkiin vai suuostuu vapaaehtoisesti? Käytätkö myös sanallista kuritusta vain onkon koettelemus vain fyysistä?
 
"kotko"
[QUOTE="klaara";10329967]Paras asento on kontillaan pää lattiassa, jalat hieman levällään, että pallit ovat takaa näkyvillä. Piiskana joko ohuista vitsoista tehty nippu, tai useasta nahkasuikaleesta tehty nahkaruoska. Piskauksen täytyy osua pyllyreiän ympäristöön ja palleihin. Ei tarvi paljon voimaa, mutta hyvin tehoaa.[/QUOTE]


Sama juttu täällä.
Mies tykkää olla kontillaan ja siitä esim kärpäslätkällä mojovia tällejä kulkusille. Itse patukka ei niinkään tartte läiskiä, vaan juuri kiveksiä. Niissä on kuulemmä sellainen tunto, että tähtiä näkyy joka kerta. Itseäni pelottaa, jos ne vaikka menee rikki? Ois aikas noloa selittää terkkarissa, että miks ne on tohjona:)
 
Riku56
[QUOTE="kotko";10335747]Sama juttu täällä.
Mies tykkää olla kontillaan ja siitä esim kärpäslätkällä mojovia tällejä kulkusille. Itse patukka ei niinkään tartte läiskiä, vaan juuri kiveksiä. Niissä on kuulemmä sellainen tunto, että tähtiä näkyy joka kerta. Itseäni pelottaa, jos ne vaikka menee rikki? Ois aikas noloa selittää terkkarissa, että miks ne on tohjona:)[/QUOTE]

Ei tarvitse pelätä että ne menisivät rikki. Hyvä tunto niissä kyllä on ja siksi niiden piiskaus on tehokasta. Kiihottuneena pallit pyrkivät nousemaan ylös ikäänkuin piiloon. Se voidaan estää laittamalla pallien juureen panta, jolloin ne pysyvät koko ajan hyvin saavutettavissa.
 
Seija
Ei tarvitse pelätä että ne menisivät rikki. Hyvä tunto niissä kyllä on ja siksi niiden piiskaus on tehokasta. Kiihottuneena pallit pyrkivät nousemaan ylös ikäänkuin piiloon. Se voidaan estää laittamalla pallien juureen panta, jolloin ne pysyvät koko ajan hyvin saavutettavissa.

Minä olen sitonut miehen pallit samasta syystä ja myös siksi, että sidottuina ne heiluvat naidessa kiihottavasti.
 
Viimeksi muokattu:
"kotko"
Ei tarvitse pelätä että ne menisivät rikki. Hyvä tunto niissä kyllä on ja siksi niiden piiskaus on tehokasta. Kiihottuneena pallit pyrkivät nousemaan ylös ikäänkuin piiloon. Se voidaan estää laittamalla pallien juureen panta, jolloin ne pysyvät koko ajan hyvin saavutettavissa.

Onko varma, että ei mene rikki ?
Mies on niin hulluna kulkusten kurittamiseen, että vaikka vesi lentää silmistä, niin lisää vaan lätkintää. Rakastellessakin niitä pitäis koko ajan puristaa ja venyttää. Pelottaa kun ne joskus turpoaa ja ovat ihan pehmoiset.
 
Viimeksi muokattu:
"Justiina"
Koulupoikani soitti jälleen eilen ja sovimme tapaamisesta tänään klo 14.00. Meillä sessio menee valitettavasti aina samaa rataa. ( Itse haluaisin enemmän vaihtelua itse tapahtumaan ) Tullessaan hän ojentaa minulle ruusun ja jutusteluhetken jälkeen siirrymme kahvipöytään. Parin kupin jälkeen kysyn häneltä, onko uutisia koulusta? Hetken miettimisen jälkeen hän nyökkää ja käskystä hän esittää saamansa muistutuksen Koivuniemen Keskikoulusta. Muistutuksen syy on taas vinkki minulle tulevasta rangaistuksesta. Mikälli se on "tupakointi koulualueella" tai " kurkinta tyttöjen pukuhuoneen ikkunasta", niin turvasana ei ole käytössä. Lievemmissä rikkeissä taas turvasanaa käytetään. Muistutuksen alaosassa vielä lukee "Allekirjoituksellaan oppilaan huoltaja myöntää saaneesa tiedon rikkomuksesta sekä ryhtymään oikeiksi katsomiinsa kurinpidollisiin toimenpiteisiin". Silloin toteankin allekirjoittavani sen vasta selkäsaunan jälkeen.

Tässä vaiheessa hän tietysti vastustaa päätöstäni mutta pienen "väittelyn" jälkeen hänen täytyy tunnustaa selkäsaunan oikeellisuus ja määrään hänet riisumaan kaikki vaatteensa ja menemään nurkkaan miettimään käytöstään. Haettuani eteisen kaapista tarvikerepun menemme yhdessä yläkertaan ja yleensä vastustamatta hän ojentaa kätensä rannekeiden kiinnittämistä varten. Pahimmista rikkomuksista käytän myös suupantaa ja huppua ja käännettyäni vielä tuolin selkänoja pöytään päin hän menee polvilleen tuolin päälle ja ja kumartuu siitä kirjoituspöydän päälle. Jos hän vastustaa rannekeiden kiinnittämistä määlyihin, kymmenen tiukkaa sivallusta remmillä auttaa.

Sitten alkaa itse kuritus ja ilman turvasaan se on 50 remmin iskua kymmenen iskun sarjoina välillä puolta vaihtaen. Hän saa levätä hetken hakiessani vielä koivupiiskaa ulkoa ja palatessani hänen luokseen rimpuilusta huolimatta lyön vielä kymmene kertaa molemmilta puolilta. Hierottuani vielä huolellisesti voidetta koulupoikani hyvin piiskatuille pakaroille puran sidokset, käyn laittamassa saunan lämpiämään ja menemme makuuhuoneen puolelle peitteiden alle odottamaan saunan lämpiämistä. Saunottuamme vielä yhdessä teen voileipiä ja kahvittelemme jälleen. Ja jos hänen aikatauluunsa sopii pyydän häntä jäämään vielä yöksi. Valitettavan usein hänen täytyy kuitenkin palata jo seuraavaksi aamuksi omalle paikkakunnalleen töihin.

Jos hän kuitenkin jää nautimme kaikessa rauhassa viiniä ja menemme hyvin aikaisin makuuhuoneeseen ja halatessaan tunnen itseni syvästi rakastuneeksi. Olen todella onnellinen saadessani hänet luokseni!
 
Iso-Justus
[QUOTE="kotko";10336306]Onko varma, että ei mene rikki ?
Mies on niin hulluna kulkusten kurittamiseen, että vaikka vesi lentää silmistä, niin lisää vaan lätkintää. Rakastellessakin niitä pitäis koko ajan puristaa ja venyttää. Pelottaa kun ne joskus turpoaa ja ovat ihan pehmoiset.[/QUOTE]

Nämä ovat sitä lajia kysymyksiä, etteivät vastaukset löydy Ellien palstoilta. Myöskään tavanomaisista lääkärikirjoista ja -palstoista on tuskin apua. Ehkä jostain ulkomaisilta BDSM-palstoilta saa erikoistuneita vastauksia, joissa asioita täsmennetään jopa anatomisin ja lääketieteellisin käsittein. Esimerkiksi ball slapping tai balls slapping on ihan kelpo hakusana Googleen tai vaikka xtubeen, jos videoita etsii.

Mutta täsmäohjeita odotellessa: tervettä järkeä peliin. Jos lyöminen pelottaa, niin toisaalta voi kokeilla vaikka jäätä tai sitomista. Sitomisesta löytyy materiaalia yhdistämällä bondage ja balls.

Toisaalta esim. Xtubesta löytyy aidosti järkyttäviäkin esimerkkejä siitä mitä ihmiset tekevät / antavat tehdä anatomialleen.
 
uros48
[QUOTE="klaara";10329967]Paras asento on kontillaan pää lattiassa, jalat hieman levällään, että pallit ovat takaa näkyvillä. Piiskana joko ohuista vitsoista tehty nippu, tai useasta nahkasuikaleesta tehty nahkaruoska. Piskauksen täytyy osua pyllyreiän ympäristöön ja palleihin. Ei tarvi paljon voimaa, mutta hyvin tehoaa.[/QUOTE]


Moi Klaara Olisiko mahdollista saada piiskaus sinulta kuulostaa hyvältä toi sun viesti.Terv.Jussi 49v.Hesasta
 
Melkein (omina)
[QUOTE="Justiina";10331483]Itse olen ollut jo leski toistakymmentä vuotta, mutta olen tutustunut hieman itseäni nuorempaan "koulupoikaan". Kuritan häntä aina tarvitessa (8-12 kertaa vuodessa) tuolla yläkerran "työhuoneessa". Siellä on isäni aikoinaan tekemä hyvin massiivinen kirjoituspöytä ja kannen takakulmissa on pienet määlyt. Niiden tarkoitusta en todellakaan tiedä mutta olen käyttänyt niitä koulupoikani käsien sitomiseen hänen ollessa kumartuneena pöydän päälle. Aluksi remmillä ja toisinaan haen vielä takapihalta koivupiiskan. On koulupoika taas nöyrä jonkin aikaa.[/QUOTE]


Sain nuoren "koulupojan" sänkyyni ja käskin olla nelinkontin kun annoin piiskaa, oli kiva katsella. Tykkään enemmän kun poika on olohuoneessa alasti ja piiskaan sen tiukkoja pakaroita ja sillä seisoo samaan aikaan. Joskus halun ja käsken piiskaamaan itseäni vaikka en ole todellakaan nuori. Sen jälkeen seksi on eläimellisen ihanaa. Tulee käymään kuukausittain vaikka tietää mitä halun, on hyvä että vielä nuorelle kelpaa vitsat ja välillä remmikin. Hyviä kokemuksia nuoremman kanssa mitä vasta vanhempana on tullut mieleen toteuttaa.(koukussa)halun lisää). Onko paha?
 
joskus
Minä olen sitonut miehen pallit samasta syystä ja myös siksi, että sidottuina ne heiluvat naidessa kiihottavasti.

Olen sitonut nuoren kädet kun halus ja antanut piiskaa. Sidoin sen pallitkin kun oli hyvän änäköinen. Kyllä siinä vanhakin kiihottu kun anto remmiä vaikka valittikin(ilmeisesti nautti). Tulee käymään kun haluaa piiskaa, ilmeisesti tykkää alistamisesta, kyllä minulle sopii vaikka en ennen tehnytkään varsikin nuorelle.Kiva kokemus nuoren kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
tyttöpoika
Kuvittelisin että paras asento on kun mies laitetaan makamaan reisien päälle ja sitten vain peppupiiska tai remmi laulamaan.

Hyvä linkki on petticoated.com jossa on erilaisista kurituksista paljon asiaa!
 
Sylissä
Annan hänelle 10-50 sivallusta riippuen tilanteesta. Pajupiiska on myö mielenkiintoinen.

Vaimoni Piiskaa Minua Sylissään Levittä haaransa n60 asteeseen peppuni on vaimoni jalkojen välissä keinun reisillä saan koivu vitsaa ja vyötä joskus paju piiskaa koivu piiskaa30-50 lyöntiä vyötä25 -40lyöntiäKuritusta saanpaksulla vyöllä housujen päälle sattuu kunnolla
 
Viimeksi muokattu:
Välilä kunnolla
[QUOTE="klaara";10329967]Paras asento on kontillaan pää lattiassa, jalat hieman levällään, että pallit ovat takaa näkyvillä. Piiskana joko ohuista vitsoista tehty nippu, tai useasta nahkasuikaleesta tehty nahkaruoska. Piskauksen täytyy osua pyllyreiän ympäristöön ja palleihin. Ei tarvi paljon voimaa, mutta hyvin tehoaa.[/QUOTE]


Nelinkontin on kiva katsella palleja kun piiskaa. Jos saan oikein nuorta on kiva keskellä lattiaa, poika seisoo ja annan kunnolla remmiä. Kiva katsella kun muna heiluu remmin tahdissa, sit on pakko kokeilla pojan pyllyä sormella tai dildolla. Namia vanhalle nautiskelialle.
 

Yhteistyössä