Missä asennossa miehelle piiskaa?

  • Viestiketjun aloittaja Riku56
  • Ensimmäinen viesti
Ärhäkkä Akka
Eikun piä oven rakoon ja housut kinttuun. Sitten hujautella olan takaa että ulahtelu kuuluu. Jos vielä väkättää vastaan, niin solokipiällä kymmenkunta hujautusta persuksille jotta veri roiskuu. Kun ei kolomeen viikkoon kärsi istua persiillään, niin varmasti ei tie mieli lähtee vieraisiin. Että tällälaella meilläpäen.
 
siivooja_m
Alkuperäinen kirjoittaja Ärhäkkä Akka;11449080:
Eikun piä oven rakoon ja housut kinttuun. Sitten hujautella olan takaa että ulahtelu kuuluu. Jos vielä väkättää vastaan, niin solokipiällä kymmenkunta hujautusta persuksille jotta veri roiskuu. Kun ei kolomeen viikkoon kärsi istua persiillään, niin varmasti ei tie mieli lähtee vieraisiin. Että tällälaella meilläpäen.
No tuollainen kyllä saa miehen kuin miehen kuuliaiseksi :)
 
siivooja_m
Ison, paksuselkäisen sohvan selkänojalla, ninnsanotussa "laiskiaisasenossa". Jalat kahtapuolta roikkumassa ja kädet selän takan sidottuna. Kun vielä vetää munat taka-asentoon sohvan selkänojalle, saavat nekin sillointällöin remmiä. Usein myös sidon miehet munistaan kiinni, etteivät pääse iskuja pakoon.
Kotona ei voi käyttää rajuja otteita, koska mies saattaa laittaa asunnon remonttiin, mutta kun menee miehen kämpille, voi sidottua miestä kurittaa niin, että koko naapurusto kuulee. Lopuksi vaan vapauttaa munat siteistä ja itse häippäsee paikalta, oikeaa nimeä tietenkään ilmoittamatta. Ei se munasillaan heti perään lähde.
No ei ne kaikki miehet laita asuntoa remonttiin vaain ihan muuta. Saa kuuliasen ja tottelevaisen palvelijan todella halposti.
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Ei sitä riskiä voi ottaa. Kun miehen perse ja munat ovat ihan kirjavina, saattaa tapahtua vaikka mitä. Takapuoli ja kulkuset hellinä on kuulemma hyvä tunne ???? Miksiköhän ?
No puhuinkin nyt vain lähinnä omasta puolestani ja ei siinä kunnossa ihan hirveästi uskalla alkaa riehumaan uudelleenpiiskauksen pelossa.

Itse olisin ainakin todella nöyrä poika ja melkoisen alistunut olo. On minua piiskattu melkoisen kovaa ja perse kirjavaksi ja kiltisti olen sen jälkeen totellut naista ja tehnyt ihan mitä haluaa. Siivonnut, kuurannut, hieronut tai ihan mitä nyt minulta on vaadittukkaan. Eikö piiskauksesta kannata ottaa se hyötu itselleen jollain muotoa.

VAi oletko vain käynyt piiskaamassa ilman sen muita kommervenkkejä. Saako siinä itselleen mitään???
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Onko varma, että ei mene rikki ?
Mies on niin hulluna kulkusten kurittamiseen, että vaikka vesi lentää silmistä, niin lisää vaan lätkintää. Rakastellessakin niitä pitäis koko ajan puristaa ja venyttää. Pelottaa kun ne joskus turpoaa ja ovat ihan pehmoiset.

Kyllä sinäkin varmaan nauttisit, jos sinua potkaistaisiin haaroihin, tai klitoristasi puristettaisiin ja venytettäisiin . Senkin pervo sadisti!
 
Viimeksi muokattu:
strykpojke
Ei sitä riskiä voi ottaa. Kun miehen perse ja munat ovat ihan kirjavina, saattaa tapahtua vaikka mitä. Takapuoli ja kulkuset hellinä on kuulemma hyvä tunne ???? Miksiköhän ?
Se on se tunne että nainen on rangaistanut minua,alistanut ja nöyryyttänyt minua joka on niin kiihottava!Kun olen masokistimies nautin sellaista!621
 
Viimeksi muokattu:
Piiskattu
Rouvansylissä takaapäin joskus on hätäinen ei ehti vitsaa hakemaan on niin innoissaan istuu keittiötuolille minä istun hänen syliin lasken ylävartalon tyynyn päälle lattialle pyllyni on tukevasti Rouvani sylissä hiusharjaa saan alkupaloiksi jatkamme makkarissa samassa asennossa saan muovistapiiskaa.
 
vierailija
Rouvansylissä takaapäin joskus on hätäinen ei ehti vitsaa hakemaan on niin innoissaan istuu keittiötuolille minä istun hänen syliin lasken ylävartalon tyynyn päälle lattialle pyllyni on tukevasti Rouvani sylissä hiusharjaa saan alkupaloiksi jatkamme makkarissa samassa asennossa saan muovistapiiskaa.
Kun olen 180 cm pitkä mies ehkä se olis paras makaa sängyssäni ja pari tyynyä vatsan alle?
 
Viimeksi muokattu:
piiskattu
Viimeksi olin lattialla kontallani, pieni jakkara mahan alla ja takapuoli pystyssä. Hyvin oli kohde esillä, välillä osui palleille ja vaimo kysyi että sattuiko liikaa ja jatkoi kovempaa, kun en valittanut. Lopetti sitten, kun oli hänen mielestään sopivan värinen pyrstö.
 
vierailija
Meillä on nykyisin, ostamani, hapsupiiska mukana matkoillakin. Vaimo pitää siitä huolen.

Me yleensä iltaisin katsotaan telkkarista jotain sarjaa ja samalla, vuorotellen rapsutellaan toisiamme. Minulla on himo/tapa vähän läpsiä vaimon peppua, rapsuttelun ohessa. Alkuun vaimo sanoi, ettei saa.

Ostin sitten myös hapsupiiskan.

Nykyisin vaimo on harmissaan, jos ei saa yhtään läpsyä/piiskaa pyllylle iltaisin.
 
vierailija
Meillä on nykyisin, ostamani, hapsupiiska mukana matkoillakin. Vaimo pitää siitä huolen.

Me yleensä iltaisin katsotaan telkkarista jotain sarjaa ja samalla, vuorotellen rapsutellaan toisiamme. Minulla on himo/tapa vähän läpsiä vaimon peppua, rapsuttelun ohessa. Alkuun vaimo sanoi, ettei saa.

Ostin sitten myös hapsupiiskan.

Nykyisin vaimo on harmissaan, jos ei saa yhtään läpsyä/piiskaa pyllylle iltaisin.
Oj oj oj jos saisin sellainen nainen???
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kivoja viestejä. Katselin ideoita saadakseni. Olen sopinut tulevaksi viikonlopuksi netin kautta piiskattavan 30 v naisen. Pitkän keskustelun ja yhden tapaamisen jälkeen pääsemme turvallisesti toteuttamaan "kivaa". Mahdollisena haaveena jatkossa on että naisia olisi useampi samalla saamassa remmiä rinnakkain niin että peppu punoittaa. Katsotaan nyt kuinka piiskaviikonloppu menee. Tuo dildolla peppuun pano piiskaamisen kanssa on varmaan hyvä juttu myös naiselle. Pimpsassa on sovittu olevan pumpattava tappi jota otetaan pois vain tarpeeseen. Laittakaa vaan ideoita lisää.
Millä sivustolla sovit tuon
 
vierailija
Tapa noista voi muodostua, meillä sattumalta vaimo tultuaan kerran illalla kotiin halusi minun kontalleen eteensä eteisessä käyvän ja ratsupiiskalla antoi pakaroille aika kunnolla. Kyselin ja komensi hiljaa olemaan ja antoi selällekin piiskan soida kunnolla, aikansa piiskattuaan yllättäen laittoi tekemään hameen alle nuolemiset ja hyväilyt, oli märempi kuin olin muistanutkaan ja sai varmasti. Kielsi minua tulemasta ja sanoi myöhemmin katsottavan. Nyt on tullut tapa, että kun illalla tulee kotiin haluaa piiskata minut ja sitten hoitelen suulla hänet loppuun asti. Piiskoja on jo useampia ja muutamat ja usein haluaa minun pitkät saappaansa myös samassa piiskattavana puhdistavan. Minähän teen jotta nahkaremmi ei liikaa viuhu, jonkun kerran olen kädellä saanut myös tulla, mutta nykyään yleensä en, vyö päällä yleensä päivisin. Vaimo nauttii ja näin nykyään hyvin usein. Ainakin hän on niin märkä, että välillä juodakin sieltä saan kaiken, rentoutuessaan.
 
vierailija
Meillä mies teki puusta semmoisen yhdistetyn jalka- ja käsipuun. Jaloille on reijät ulompana ja käsille keskellä. Siihen kun lukitsee vatsalleen on takapuoli, kuin tarjottimella edessä eikä siitä pääse myöskään väistelemään piiskan iskuja. Parasta on se ettei siitä pääse irti ellen avaa lukkoja.
 
vierailija
Olekkos tosissaan.
Tottakai olen :)
Netistä kateltiin vastaavaa ja todettiin, että kaupasta pala liimapuuta ja salvat niin kustannukset on paljon pienemmät, kuin vastaavan hinta ostettuna. Eikä siinä nyt kauheesti puusepäntaitoja vaadita. Riittää, että saa halkaistua levyn ja tehtyä sopivankokoiset reijät. Lisäksi vähän jotain pehmustetta reikien ympärille ja salpojen kiinnitys ja avot.
Sitten vaan ukko siihen kiinni ja raippa laulamaan tai mitä muuta siten keksii/haluaa :)
 
strykpojke=piskapoika
Tottakai olen
Netistä kateltiin vastaavaa ja todettiin, että kaupasta pala liimapuuta ja salvat niin kustannukset on paljon pienemmät, kuin vastaavan hinta ostettuna. Eikä siinä nyt kauheesti puusepäntaitoja vaadita. Riittää, että saa halkaistua levyn ja tehtyä sopivankokoiset reijät. Lisäksi vähän jotain pehmustetta reikien ympärille ja salpojen kiinnitys ja avot.
Sitten vaan ukko siihen kiinni ja raippa laulamaan tai mitä muuta siten keksii/haluaa
Kun olen iso mies,lähes 180 cm on paras että minä makaan vatsalleen kolme tyynyä vatsan alle että minun paljas pylly tule ylöspäin!
 
Oideastaan kaikki ovat hyviä antaa ruoskia miestä. Mutta ei ole mitään hyötyä olla hellää. Kaikki parasta on hakata ruoskaa niin että kädet väsyy. Mies ei saa nauttia lainkaan jos emme noidata tapoja. Ruokintaa pitää tapahtua miehein kotona jää sellainen kuntoon ettei ihan heti kaipaa
 
vierailija
Naiset eivät piiskaa miestä ilmaiseksi. Ketään naista ei kiinnosta piiskata miestä, jos siitä ei makseta.
Maksaessasi saat varmaan päättää asennon.
Moni nainen sensijaan haluaa itse tulla piiskatuksi.
 
vierailija
Oideastaan kaikki ovat hyviä antaa ruoskia miestä. Mutta ei ole mitään hyötyä olla hellää. Kaikki parasta on hakata ruoskaa niin että kädet väsyy. Mies ei saa nauttia lainkaan jos emme noidata tapoja. Ruokintaa pitää tapahtua miehein kotona jää sellainen kuntoon ettei ihan heti kaipaa
Oideastaan kaikki ovat hyviä antaa ruoskia miestä. Mutta ei ole mitään hyötyä olla hellää. Kaikki parasta on hakata ruoskaa niin että kädet väsyy. Mies ei saa nauttia lainkaan jos emme noidata tapoja. Ruokintaa pitää tapahtua miehein kotona jää sellainen kuntoon ettei ihan heti kaipaa
Hei Liudmila!Haluatko tulla asumaan minun kansani ja anna minulle piiskaa joka viikko?Minä haluan että asut tällä koko ajan!
 

Yhteistyössä