Hae Anna.fi-sivustolta

Missä asennossa miehelle piiskaa?

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä Riku56, 27.11.2009.

1. Ärhäkkä Akka Vierailija

Eikun piä oven rakoon ja housut kinttuun. Sitten hujautella olan takaa että ulahtelu kuuluu. Jos vielä väkättää vastaan, niin solokipiällä kymmenkunta hujautusta persuksille jotta veri roiskuu. Kun ei kolomeen viikkoon kärsi istua persiillään, niin varmasti ei tie mieli lähtee vieraisiin. Että tällälaella meilläpäen.

2. siivooja_m Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    No tuollainen kyllä saa miehen kuin miehen kuuliaiseksi :)

3. siivooja_m Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    No ei ne kaikki miehet laita asuntoa remonttiin vaain ihan muuta. Saa kuuliasen ja tottelevaisen palvelijan todella halposti.

4. ex- rouva Vierailija

Ei sitä riskiä voi ottaa. Kun miehen perse ja munat ovat ihan kirjavina, saattaa tapahtua vaikka mitä. Takapuoli ja kulkuset hellinä on kuulemma hyvä tunne ???? Miksiköhän ?

5. siivooja_m Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    No puhuinkin nyt vain lähinnä omasta puolestani ja ei siinä kunnossa ihan hirveästi uskalla alkaa riehumaan uudelleenpiiskauksen pelossa.

Itse olisin ainakin todella nöyrä poika ja melkoisen alistunut olo. On minua piiskattu melkoisen kovaa ja perse kirjavaksi ja kiltisti olen sen jälkeen totellut naista ja tehnyt ihan mitä haluaa. Siivonnut, kuurannut, hieronut tai ihan mitä nyt minulta on vaadittukkaan. Eikö piiskauksesta kannata ottaa se hyötu itselleen jollain muotoa.

VAi oletko vain käynyt piiskaamassa ilman sen muita kommervenkkejä. Saako siinä itselleen mitään???

6. Piiskattu poika Vierailija

Mulle sopii parhaiten kun olen nelin kontin, Ja toinen piiskaa ja runkkaa minua silloin.

7. vierailija Vierailija

Kyllä sinäkin varmaan nauttisit, jos sinua potkaistaisiin haaroihin, tai klitoristasi puristettaisiin ja venytettäisiin . Senkin pervo sadisti!

8. strykpojke Vierailija

Se on se tunne että nainen on rangaistanut minua,alistanut ja nöyryyttänyt minua joka on niin kiihottava!Kun olen masokistimies nautin sellaista!621

9. Piiskattu Vierailija

Rouvansylissä takaapäin joskus on hätäinen ei ehti vitsaa hakemaan on niin innoissaan istuu keittiötuolille minä istun hänen syliin lasken ylävartalon tyynyn päälle lattialle pyllyni on tukevasti Rouvani sylissä hiusharjaa saan alkupaloiksi jatkamme makkarissa samassa asennossa saan muovistapiiskaa.

10. vierailija Vierailija

Kun olen 180 cm pitkä mies ehkä se olis paras makaa sängyssäni ja pari tyynyä vatsan alle?

11. piiskattu Vierailija

Viimeksi olin lattialla kontallani, pieni jakkara mahan alla ja takapuoli pystyssä. Hyvin oli kohde esillä, välillä osui palleille ja vaimo kysyi että sattuiko liikaa ja jatkoi kovempaa, kun en valittanut. Lopetti sitten, kun oli hänen mielestään sopivan värinen pyrstö.

12. vierailija Vierailija

Meillä on nykyisin, ostamani, hapsupiiska mukana matkoillakin. Vaimo pitää siitä huolen.

Me yleensä iltaisin katsotaan telkkarista jotain sarjaa ja samalla, vuorotellen rapsutellaan toisiamme. Minulla on himo/tapa vähän läpsiä vaimon peppua, rapsuttelun ohessa. Alkuun vaimo sanoi, ettei saa.

Ostin sitten myös hapsupiiskan.

Nykyisin vaimo on harmissaan, jos ei saa yhtään läpsyä/piiskaa pyllylle iltaisin.

13. vierailija Vierailija

Oj oj oj jos saisin sellainen nainen???

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri