Missähän meidän auto on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Mies lähti eilen tonne naapuripitäjään sählypeliin autolla ja laittoi 9 aikaa viestin että käy kaupungissa kaverinsa kanssa parilla. No, mä kävin puoli 2 nukkumaan eikä vielä äijää näkynyt :whistle: Tais pari vähän venähtää :D Oli se kuitenkin vieressä kun äsken heräsin.. Missä lie meidän auto on? Siinä onkin lauantain urheilut tolle rotjakkeelle kun kipittää hakemaan sitä :xmas:

Täällä teidän kärrynne on, ukkosi kävi sen myymässä minulle yöllä kolmellasadalla eurolla kun tarvitsi rahaa itsensä tankkaamiseen. Kiitos vain autosta, se on kohta myyty eteenpäin!

Alkuperäinen kirjoittaja Autojobbari:
Täällä teidän kärrynne on, ukkosi kävi sen myymässä minulle yöllä kolmellasadalla eurolla kun tarvitsi rahaa itsensä tankkaamiseen. Kiitos vain autosta, se on kohta myyty eteenpäin!

Aijaa? No halavalla lähti :laugh: On se pitsankin näköjään saanut niillä rahoilla ettei ihan hukkaan mennyt sekään reissu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tulikärpänen:
No toivottavasti suunnistuksen jälkeen löytyy ;)
Oli pakko vaan laittaa kun niin herkullinen tuo Sinun kielikuvasi oli ihan hymyilyttämään alko :D

Kyllä se varmasti löytyy :D Kunhan löytyisi ehjänä kun tuo epeli on varmaan tuonne keskustaan jättänyt sen.

Yhteistyössä