Missäs iässä lapset kannattaa tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
tutkimuksen mukaan? :D
Kun palsta on täynnä näitä älykkäitä mammoja tutkimuksineen.
Kun lastensaanti-iästä olen nyt lukenut lukemattomia tutkimuksia ja kaikki iät on jo kumottu, olen lukenut huonoiksi 16-18, 18-20, 20-25, 20-30, 25-30, 30-40, 34-40, 40-50, 42-50niin että kannattaako lapset jättää tekemättä tutkimuksen mukaan? :D Vai alle 16vuotiaana tai yli 50 vuotiaana?

Huvittaa kun täälläkin vanhemmat äidit laukoo tutkimuksia nuoren äitiyden puolista ja nuoret vanhempien...

tutkimuksen mukaan? :D
Kun palsta on täynnä näitä älykkäitä mammoja tutkimuksineen.
Kun lastensaanti-iästä olen nyt lukenut lukemattomia tutkimuksia ja kaikki iät on jo kumottu, olen lukenut huonoiksi 16-18, 18-20, 20-25, 20-30, 25-30, 30-40, 34-40, 40-50, 42-50niin että kannattaako lapset jättää tekemättä tutkimuksen mukaan? :D Vai alle 16vuotiaana tai yli 50 vuotiaana?

Huvittaa kun täälläkin vanhemmat äidit laukoo tutkimuksia nuoren äitiyden puolista ja nuoret vanhempien...

Sitte kun elämäntilanne sen sallii. Pystyy esim. ite tienaan tulonsa ja on oikea isäehdokas kenen kanssa yhteistä tulevaisuutta suunnitellaan. Lasten tuleva isä kannattaa miettiä tarkoin ettei tuu kohta lapsen syntymän jälkeen eroa.

Minusta lapsia ei kannata hankkia missään iässä. Tai no, ehkä voisi kuuskymppisenä adoptoida jonkun 30-vuotiaan....mutta noin muutoin lasten hankkiminen ei ole lainkaan kannattavaa, päinvastoin :D

No itse sain esikoisen 22-vuotiaana ja kuopuksen 28-vuotiaana. Olen kyllä nyt pikkasen vanhempana kärsivällisempi. Tuolloin 22-vuotiaana hinku oli viel baareihin ja kävinkin aika usein. Eli omalla kohdalla oikea ikä tulla äidiksi ois sitten lähempänä 30-vuotta :rolleyes:

[QUOTE="huoh";21970244]Ei alle 3-kymppisenä, koska silloin on liian nuori, naiivi ja lapsellinen
Eikä yli 3-kymppisenä, koska silloin on liian vanha ns. mummoäiti[/QUOTE]

Eli ei ikinä :D