missit ilman meikkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Erika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo Viivi on kyl sairaan söpö "ilman meikkiä". Voittais het mun tuomaroiman Universumin noilla kasvoilla! Miettikään viereen jotai leukaimplantti miss Venezuelaa tekareineen :)

no ei noi edes ole ilman meikkiä noissa "meikittä" kuvissa :D viddu miks ei voi laittaa ihan täysin meikitöntä kuvaa? tossa ekassakin sillä on ylhäällä kajaalit ja luomivärit ja huulikiillot.... huoh

toi sanna-kaisa saari on kyllä ihan hirveen näkönen :D mistä noi repii noi missit, kukaan noista ei tulis pärjää missään miss maailma kisoissa. nojoo, eipä kukaan oikeasti kaunis kehtais edes hakea mihinkään missikisoihin :laugh:

Selkeästihän noilla on meikkiä tuossa ''meikitön'' kuvassakin. Ripsarit, pohjustus, rajaus, luomivärit, huulikiilto. Kyse ei ole siitä että välttämättä edes olisi heillä vähemmän meikkiä, se meikki vain on tehty eri väreillä, luonnonläheisemmillä...

Mitä muuten esim. 7. Sabina Särkkä ja 10. Sanna-Kaisa Saari tekee tässä kisassa? Kauneus on toki katsojan silmässä, mutta eikö nättejä naisia riitä näihin kisoihin, miksi tarvitaan täytettä?

On kyllä PALJON kauniimpia vähemmällä meikillä.

Mua kyllä hävettäis poseerata tollasessa jutussa joka otsikoidaan valheellisesti ja sit patsastella siellä perus "arkimeikissä" vaikka otsikko huutaa meikittömyyttä. :D
Sitä mä oon kans aina ihmetelly, että pitää olla hirveen nuori päästäkseen kisaan mukaan ja sit kuitenki kilpailijat stailataan tosi tätimäisiksi..Mikä logiikka?

Ton Sanna-Kaisan pitäs ottaa naamaltaan tuo irvistys pois niin näyttäisi varmasti paljon paremmalta. Ehdottomasti kaunein oli kyllä tuo numero 2. Anna talgren. Ja siis tuossa "meikittä" kuvassa. Meikatussa näyttää ihan samalta tusinablondilta.

Onks noilla joku Riitta Väisänen meikkaajana? Se pitäs kyl vaihtaa heti, huhhuh. Eihän tonne nyt oikeesti kauniit (saati fiksut) hae, on siellä yleensä 1-2 nättiä tyttöä. Mut WTF toi vika ehdokas, näyttää kolmikymppiseltä?!?!?

Järjestään on kyllä jokainen meikattu ihan päin helvettiä. Kauniista nuorista naisista voidaan saada meikillä suoraan sanottuna jopa rumia. Kaikki ovat noissa "meikittömissä" kuvissa kauniimpia kuin tuon hurjan muodonmuutoksen jälkeen. Oikea KAUNEUSKÄSITTELY, jestas.

Eipä sillä, muutama helmi joukossa ja loput sellasta tusinatuotetta että joutais nämä kisat lopettaa jo.

[QUOTE="sheddon";25431416]Järjestään on kyllä jokainen meikattu ihan päin helvettiä. Kauniista nuorista naisista voidaan saada meikillä suoraan sanottuna jopa rumia. Kaikki ovat noissa "meikittömissä" kuvissa kauniimpia kuin tuon hurjan muodonmuutoksen jälkeen. Oikea KAUNEUSKÄSITTELY, jestas.

Eipä sillä, muutama helmi joukossa ja loput sellasta tusinatuotetta että joutais nämä kisat lopettaa jo.[/QUOTE]

Mä katoin kanssa että jopas on meikattu rumasti. :O

Valehtelua tollainen otsikko ja kuvien alatekstit. Kaikkihan näkee, että esimerkiksi Annilla on silmissä ripsiväriä enemmänkin meikkiä ja monella meikkivoidetta..... LOL!!!!

ulkomaalais vahvistus on ehdottomasti parhaimman näkönen vähemällä meikillä. enempi meikkiä ni heti huonomman näkönen. ja mikäs toi viimenen on? missikisat ku tulee telkkarista ni pitää laittaa lapset nukkumaan sen verran on pelottavan näkönen

Ainahan niillä on hieman meikkiä kunon "meikitön kuva", mutta tää on jo kyllä noloa; suurimmalla osalla näkyy silmien rajaukset jne. Liekkö ollut huono kuvaaja, koska ei mun mielestä aiemmin ole noin selkeästi huomannut niitä meikkejä. Oon aina aatellu et niillä on kevyt meikkivoide- ja puuterikerros ja thats it. Tuossahan on kaikki varjostukset aurinkopuuterilla, silmämeikit, huulikiilto... Toki sitä meikkiä on vähemmän kuin oikeanpuolisissa kuvissa, mutta vastaa silti aika monen arkimeikkiä :)

Nättejä ovat kyllä vähemmässä meikissä, liekkö johtunee siitä että suurimmalle osalle naisista ei sovi kirkkaanpunainen huulipuna ja sinertävä luomiväri....

Mua ärsytti ihan sama asia tänään, miks uutisoida että ilman meikkiä kun tyhmäkin näkee et kunnon meikkivoiteet naamalla ja ripsiväriä... Sit kysymyksenä et kuka on luonnonkaunein, no öö vaikee sanoa kun turvat täynnä meikkiä :P

Yhteistyössä