Mistä 1,5v neidille kivat pinnit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minna

Vieras
Eilen kolusin Hennesin, kapphalin, lindexin, tiimarin ja vapaavalinnan. Ei oikein missään kivoja pieniä pinnejä. Hennesillä oli hellokitty pinnejä joita haluisin mutta olivat kovin isoja. Tahtoisin semmoisi hieman pienempiä tuolle neidille.

Kertokaas mistä te ostatte pinnejä ja mistä olette tehneet viime aikoina kivoja prinsessamaisia löytöjä tytöillenne? :)

Minussa on kyllä krantun vikaa, mutta tällä kertaa ei oikeasti ollut tarjontaa kuin muutamia hassuja pieniä ja ne ei miellyttäneet. (tässä esimerkkejä Kapphalin pienet pinnit oli MUSTIA, Vapaavalinnan pinneissä oli jotku iso möhkäleet päällä, Tiimarissa oli myös yksi pinnipaketti vain ja se on juuri se mikä meillä jo on, Lindexillä ei ollut pieniä) Noh, hennesissä oli muutamat pienet, semmoisia raidallisia ja mä olisi kaivannut jotain muuta esim juuri hellokittyä, kruunu kuviota tai jotain disneyn jutta.
Voi sentään...on mullakin pinnallinen ongelma, mutta koittakaa ymmärtää että mä pääsen nyt ekaa kertaa pinnejä ostelemaan kolmen pojan jälkeen :)
Vähän olen innoissani !!

Yhteistyössä