V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis kokohaalari vai sellaset olkainhousut?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis kokohaalari vai sellaset olkainhousut?
Olkainhousut siis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:mä löysin halpa-hallista, scotchlite(tms mikä löytyy prismastakin) hinta oli jotain 8,90?
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:tää on vanha ketju mutta ajankohtainen, vinkkaan että Rukan tehtaanmyymälästä voi tilata postitse sadeasuja.
Tilasin äsken itse anorakin+olkainhousut koossa 128cm, ei tule postareita kuin viisi euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:16.65 oli kappalehinta.
Mä en oikeen voi tarjousten perässä kulkea kun ei täällä ole kauppoja lähimaillakaan, siksi mun mielestä tuo oli ihan kohtuuhintainen postikuluineen![]()
Minkä merkkinen asu tuo mainoksen asu on?
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:16.65 oli kappalehinta.
Mä en oikeen voi tarjousten perässä kulkea kun ei täällä ole kauppoja lähimaillakaan, siksi mun mielestä tuo oli ihan kohtuuhintainen postikuluineen![]()
Minkä merkkinen asu tuo mainoksen asu on?
alitettavasta varmaan "merkitön" mm. tokmanni myy. merkittömät ainakin hanskat sentäs kestää käyttöä toisin kuin rukkat, joissa saumat on ekan käytön jälkeen auki. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:No en yleistäisi, varmaan kaikissa vaatteissa voi olla huonoja kappaleita. Kyllä meillä on Rukan kamppeet kestäneet hyvin käyttöä.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:No en yleistäisi, varmaan kaikissa vaatteissa voi olla huonoja kappaleita. Kyllä meillä on Rukan kamppeet kestäneet hyvin käyttöä.
no meillä on ollu noin 7-9paria rukkarukkasia, ja kaikki on heti viim 3käyttökerralla olleet saumoista auki. onneks löysin noita halpiksia jotka maksaa vaan jotain 3euroa ja kestää kolmen muksun käytössäkin! ovat paljon pehmeämpiä. kokemuksesta yleistän. housut (rukan) ovat kestäneet yleensä paremmin, paitsi jalkalenkin ompeleesta reikiintyvät..