mistä apua kun tuntuu, että pää hajoo??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru

Vieras
kun ei mitään saa aikaiseksi, mikään ei kiinnosta, lapset vituttaa, oma mies vituttaa, koti on kaaos, kaikki tuntuu niin hankalalta...

haluis vaan maata ja olla rauhassa, edes hetken.

mihin mä soitan???

myös pieni irtiotto perusarjesta vois tehdä terää. pääsisitkö esim viikonlopuksi johonkin pois kotoa omaan rauhaan. tai laitat miehen ja muksut jonnekkin viikonlopuks ja olet vaan kotona.

Minä kävin ensin ihan vain tk-lääkärillä ja sitten terveyskeskuksen depressiohoitajalla muutaman viikon kunnes sain ajan mielenterveystoimistoon. Tuo tk-lääkäri siis teki lähetteen. Sitä se lähti ja apua on ollut =) :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
myös pieni irtiotto perusarjesta vois tehdä terää. pääsisitkö esim viikonlopuksi johonkin pois kotoa omaan rauhaan. tai laitat miehen ja muksut jonnekkin viikonlopuks ja olet vaan kotona.

voi kun se menisikin vaan tällä ohi, mutta tuntuu että ei auta... mulla pukkas aika kaamee 30kriisi päälle ja tuntuu, ettei se ole mennyt vieläkään ohi... mä oon alkanut huutaan noille muksuillekin hulluna, en vaan jaksa...

mutta haluaisin vaikka viikoksi pois, todellakin haluaisin... mut mies töissä ja lapset sit tässä kotona mun kans, vähän hankalaa...

Alkuperäinen kirjoittaja suru:
kun ei mitään saa aikaiseksi, mikään ei kiinnosta, lapset vituttaa, oma mies vituttaa, koti on kaaos, kaikki tuntuu niin hankalalta...

haluis vaan maata ja olla rauhassa, edes hetken.

mihin mä soitan???

mulla ihan sama!!!! paitsi että mä oon jo melkein 40.. revippä siitä sitten humoria :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Puhu neuvolassa voit saada kodinhoitajan katsomaan lasten perään saat vaikka edes hetken omaa aikaa.

aattelin, että soitan neuvolaan, mutta jos sittenkin suoraan sinne tk-lääkärille... ja musta tuntuu, että mä tarviin enemmän apua pääni kanssa kun lasten kanssa :)

huoh... sitten kun sais rohkeutta soittaa... kun ajattelenkin, että sanon jollekin äänen miltä tuntuu, käy valmiiksi jo itkettämään :(

eilen mietin tätä asiaa, ja ekaa kertaa ajattelin, että jospa saankin lääkkeitä tähän.. ja se jo heti helpotti oloa ja mietin, että tänään soitan.

Alkuperäinen kirjoittaja suru:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Puhu neuvolassa voit saada kodinhoitajan katsomaan lasten perään saat vaikka edes hetken omaa aikaa.

aattelin, että soitan neuvolaan, mutta jos sittenkin suoraan sinne tk-lääkärille... ja musta tuntuu, että mä tarviin enemmän apua pääni kanssa kun lasten kanssa :)

huoh... sitten kun sais rohkeutta soittaa... kun ajattelenkin, että sanon jollekin äänen miltä tuntuu, käy valmiiksi jo itkettämään :(

eilen mietin tätä asiaa, ja ekaa kertaa ajattelin, että jospa saankin lääkkeitä tähän.. ja se jo heti helpotti oloa ja mietin, että tänään soitan.

Auttaakseen ne ihmiset siellä on :) Itse siirsin avun hakemista 2 vuotta ja siinä ajassa ehdin masentua enemmän ja enemmän :(Ja ekalla käynnillä purskahdin itkuun kun vihdoin asiasta pystyin/pääsin puhumaan..Vajaa 3 viikkoa sitten oli tämä eka käynti ja nyt olen jo syönyt yli 2 viikkoa masennuslääkettä ja käynyt hoitajalla ja lääkärillä pariin kertaan :)Ehkä tämä tästä mulla joskus helpottaa niin varmasti myös sinullakin :)

Yhteistyössä