Mistä apua pelkotiloihin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "titta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"titta"

Vieras
Mulla on ollut nyt muutamia vuosia pimeän tullen pelkotiloja ,jotka alkavat haittaamaan elämääni=(
Päivällä ei ole mitään,eikä silloin ,kun katson esim.tv:tä ilman valoja olohuoneessa(eteisessä on valo)
Mutta kun sammutan kakki valot ja lähden kulkemaan makkaria kohti(kännykän valon avulla)alan pelkäämään todella paljon..
Minusta tämä ei ole normaalia..
Eilen menin nukkumaan 0.15 ja uni tuli varmaan vasta 1.30 ...
Sitten olen aamulla tosi väsynyt..
Mistä tähän voisi saada kunnollista apua..Puhuin asiasta lääkärillä,mutta hän sanoi vain ,että olen niin väsynyt..Olenhan minä ,koska en pysty nukkumaan..
Asiallisia kommentteja kiitos!!

Luultavasti kyllä,mutta en voi pitää yövaloa,koska mieheni ei saisi silloin unta...
Enkä ikävä kyllä voi nukkua esim.olkkarin sohvalla,kun mun niskat on huonossa kunnossa,jonka taikia käyn kerran viikossa hieronnassa..

Yritn juuri saada lääkärin kautta lähetteen esim.terapiaan ,mutta lääkäri oli suurinpiirtein huvittunut asiasta..Tälläkin hetkellä on itku silmässä,mitään kivaa tämä ei ole..

Siis kun menen petiin alan kokoa "kuulla ääniä",ihan kun joku auto pysähtyisi talon eteen jne..Silmät pidän auki,kun pelkään ,että joku tulee meille sisään..Yhdessä vaiheessa pelkäsin ,että meillä syttyy yöllätulipalo yms...
Kuulostaa varmaan sitten joistain huvittavalta..Mutta se pelko on niin kova,että tunnen kamalia sydämmen tykytyksiä..

Mulla on kans ihan sama! Pelkään pimeetä ihan kauheesti ja kun käyn nukkumaan niin vähän väliä katon ettei huoneessa ole ketään ja säpsähdän pientäkin ääntä. Nukahtamiseen menee aina todella kauan. Siksi vihaankin nukkua yksin. Yöllä kun tyttäreni alkaa itkeä ja pitäisi mennä lohdummaan häntä niin minua pelottaa että hänen huoneessaan on jo joku tai että joku tulee sinne kun olen kumartuneena hänen pinnasänkyynsä. Ja varsinkin jos katson jonkun pelottavan elokuvan niin en nuku moneen yöhön ilman valoja. Mulla on aina keittiössä pieni valo niin ei pelota niin älyttömästi.