Mistä apua? :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Musta tulee ennen menkkoja IHAN KAMALA hirviö.
Mä en pysty yhtään hillitsemään mun tunteita. Mä kuohun ja kuohahtelen. Ja tuntuu et tuun ihan hulluks. Itken, raivoan ja kaikkea muuta mahdollista.

Mä en halua olla tälläinen :'(

Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen todella:
vaikka ei muut hormooni ehkäisyt sopisikaan

jotenkin musta tuntuu tosi iljettävältä ajatus vieraasta esineestä mun sisällä.
Joten ihan mielellään en kierukkaa ottaisi.

Onko muilla muita ehdotuksia?

Kokeilin huvikseen femal nimistä luonnonvalmistetta, koska sitä eräässä artikkelissa kehuttiin erinomaiseksi pms-oireiden taltuttajaksi. Ensimmäinen kuukausi takana annoksella 1/päivä.
Ennen turposin todella paljon ennen kuukautisia, erityisesti mahasta, rinnoista ja takapuolesta..nestettä kerääntyi elimistööni. Lisäksi kärsin päänsäryistä ennen kuukautisia ja jonkin asteista kipuiluakin oli havaittavissa alavatsassa. Lisäksi olin hyvin kireä ja ärtyisä pitkään ennen kuukautisia ja rintani kipeytyivät. Nyt ei oireita laisinkaan, ainostaan kuukautisten alkamispäivänä. Tutkimuksen mukaan tuote oli vertailussa parempi kuin mielialalääke, itseltä ainakin kaikki alakuloisuus, itkuherkkyys ja riitaherkkyys pysyi poissa koko kuukautisten odottelu ja kuukautisten ajan.
Suosittelen lämpimästi, jos olette jo vuosia kärsineet kyseisistä vaivoista. Siitä kärsii itse ja ympärillä olevat.Kyseessä on harmiton luonnon tuote ja vaikka olisittekin esim. siitepölyallergisia, niin ei pitäisi vaikuttaa.(Tuote sisältää siitepölyä). Hinta on n.22 euroa ja paketissa on muistaakseni 30 tai 40 tbl:ttia.:)
Vihdoinkin minä pääsin eroon!Ainoa huono puoli tuotteessa on ikävä maku, mutta vedellä menee hyvin alas.

Yhteistyössä