V
"Väsynyt"
Vieras
Olen naimisissa, yrittäjä, kahden pienen lapsen äiti jotka osa-aikaisesti päiväkodissa. Kolmas syntyy keväällä. Yritys on reilun vuoden vanha ja olen paiskinut töitä koko viime kevään ja kesän niin, että perhe tuskin tunnisti minua enää. Ulospäin yritykseni on menestyvä, ja menee koko ajan eteenpäin. Taloudellisesti ei. Tuo todella tiukka työtahti aiheutti sen, etten ehtinyt keskittymään asioihin jotka olisi pitänyt hoitaa, kun putki oli ohi, olin niin väsynyt, ettei minusta ollut setvimään asioita. Sitten tulin yllättäen raskaaksi ja jouduin sairaslomalle samantien, en ole siis pystynyt tekemään töitä muutamaan kuukauteen lainkaan. Eli rahaa ei ole tullut sisään. Nyt on velkojat niskassa ja voimat loppu. Mieheni maksaa suurimman osan kuluistamme ja on itsekin luonnollisesti tiukilla.
Olen siis sairaslomalla, eli YELin mukainen sairaspäiväraha juoksee, vaikka tietenkin pieni onkin. Mistä voin hakea apua asioiden hoitamiseen? Onko jotain instanssia joka auttaa pienyrittäjiä selviämään arjesta? Joku joka neuvoisi mitä voin tehdä, laitanko firman pakettiin väliaikaisesti tai voinko hakea jotain tukea vai mitä ihmettä?
Olen ihan loppu, taloudellisesti, fyysisesti ja henkisesti. Pyydän että vastaat tähän vain jos sinulla on asiallisia neuvoja, osaan kyllä ihan itse arvostella omaa epäpätevyyttäni. Kiitos.
Olen siis sairaslomalla, eli YELin mukainen sairaspäiväraha juoksee, vaikka tietenkin pieni onkin. Mistä voin hakea apua asioiden hoitamiseen? Onko jotain instanssia joka auttaa pienyrittäjiä selviämään arjesta? Joku joka neuvoisi mitä voin tehdä, laitanko firman pakettiin väliaikaisesti tai voinko hakea jotain tukea vai mitä ihmettä?
Olen ihan loppu, taloudellisesti, fyysisesti ja henkisesti. Pyydän että vastaat tähän vain jos sinulla on asiallisia neuvoja, osaan kyllä ihan itse arvostella omaa epäpätevyyttäni. Kiitos.